Puan Ver
-13
Puan Ver

Evrim ağacı sahtekarlığına neden cevap verilmedi?

Çevirdiğiniz makaledeki evrime ters düşen yeri silip kafanıza göre şeyler yazan siz bu sahtekarlığı yaparken utanmıyor musunuz?

Emir Yıldırım -13

Bu konuya, iddialar ileri sürüldüğünde detaylıca yanıt vermiştik, iddia sahiplerinin yalanlarını bir bir göstermiştik; buradan tümünü okuyabilirsiniz.

Bununla da yetinilmemişti, iddia sahipleri bizi "bitireceklerini" sanarak Avrupa Evrimsel Biyoloji Cemiyeti'ne başvurmuştu, bize olan desteklerini iptal etmelerini istemişlerdi. Cemiyet, bizden bağımsız olarak içeriklerimizi 2 uzman profesöre inceletmiş ve "yüksek kalitede" olduğu sonucuna varmıştı.

Bununla da kalmamıştı, videoyu yapanlar değil ama, ana yayıcı olan kanal bana bizzat ulaşıp, hata ettiğini ve araştırmadan o videoyu yazmaması gerektiğini söylemişti; ki bu, onun adına çok büyük bir erdemdir. Ben de sonrasında kendisine evrimle ilgili bir video hazırlamak istediğinde saatlerimi harcayarak yardım ettim mesela.

Bu durumda cevap istemiyoruz ama, kendi kendinize düşünmeniz için size sormalıyım: Siz, en temel düzeyde araştırma yapmadan buraya yazmaya, Türkiye'de bilimi en iyi şekilde temsil etmeye çalışan, bunun için gece gündüz uğraşan yüzlerce bilimseverin adını karalamaya utanmıyor musunuz?

“Eğer bir başka gezegeni Dünya'ya dönüştürecek gücümüz varsa; o zaman Dünya'yı da eski Dünya haline getirmeye gücümüz var demektir.”