Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver
Puan Ver

Çağrı mert bakırcı kitapları hangi sıra ile okunmalıdır?

Teşekkür
Hatırla
Takip

Çağrı Mert BAKIRCI'nın yazarlığını (ya da editörlüğünü) yapmış olduğunu 3 kitap vardır: Evrim Kuramı ve Mekanizmaları, Evrenin Karanlığında Evrimin Işığı, Şüphecinin El Kitabı (sırası ile yazılmıştır). Üç kitabın birbiri ile bağlantılı olmadığı 3. kitap hakkında yazılmış olan yazıda belirttilmiş. Yani birbirinin devamı niteliğinde kitaplar değil.

1. kitap hakkındaki yazıda ve kitap tavsiyelerinde "Evrim Kuramı ve Mekanizmaları" kitabının evrimsel biyolojiye giriş yapmak isteyenler için faydalı bir kitap olduğu belirtilmiş. 2. kitap hakkında yazılan yazıda ise kitabın kimleri hedef aldığı net bir şekilde açıklanmış: "Kitabımız, evrime yeni giriş yapmak isteyenler için faydalı bir çalışma olsa da, aslen evrime dair temel bilgileri edinmiş; ancak kendisini bu konuda daha da geliştirmek ve çeşitlendirmek isteyen okurlarımızı hedef alıyor."

(Evrime dair temel bilgileri edinmek için 1. kitabı okumakla birlikte Evrim Ağacı'nın "Evrime Giriş" yazı dizisinde bulunan yazılar okunabilir.)

"Evrim Kuramı ve Mekanizmaları" kitabını okuduktan sonra "Evrenin Karanlığında Evrimin Işığı" kitabını okumak daha faydalı olacaktır. 3. kitap olan "Şüphecinin El Kitabı" ise diğer iki kitapla konusu bakımından ayrıldığı için okuma sırasında istenilen yere konulabilir.

(Üç kitabı set halinde almak için aşağıdaki fotoğrafın kaynak uzantısına tıklayın.)

Çağrı Mert BAKIRCI'nın kitapları

1. Evrim Ağacı Kitap Tavsiyeleri
  2. 1. kitap Evrim Ağacı'nın 1. kitap hakkındaki yazısı
  3. 2. kitap Evrim Ağacı'nın 2. kitap hakkındaki yazısı
  4. 3. kitap Evrim Ağacı'nın 3. kitap hakkındaki yazısı
  5. Evrime Giriş yazı dizisi

“Öldürmenin kötü olduğunu göstermek için neden öldüren insanları öldürüyoruz?”
Holly Near