Gece Modu

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

"Kuantum" sözcüğünü anlamı dışında kullanarak, "evrene iyi dilekler gönderme sonucu istenileni gerçekleştirme" gibi yalan iddialarla saçma amaçlarına ve para tuzaklarına alet eden "kuantumcular" isimli şarlatanlar bir yana dursun, kuantum fiziği sayesinde teknoloji alanında açılan yepyeni kapılar, yeni devrimlerin doğmasına öncülük ediyor. Genellikle "kuantum bilgisayarlar" kalıbıyla tanınan kuantum bilişim teknolojisi, bu teknolojik devrime bir bütün olarak verilen isim...

Daha önceden "Kuantum Bilişim: Kuantum Bilgisayarlar Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Üretilecek?" başlıklı görselimizde bu konuya temel düzeyde bir giriş yapmıştık. Şimdi ise, yeni bir görselle gözümüzün önünde devam etmekte olan, çağımızın teknolojik devrimine biraz daha yakından bakış atmak istiyoruz.

Umarız faydalı olur.

Görsel Çeviri ve Düzenleme: Mehmet Onurcan Kaya

Kaynak: visual.ly

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 13/11/2019 16:47:48 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/3845

“Özgürlük yasalar veya kurumlardan değil, insanlardan gelir.”
Clarence Darrow