Bu Reklamı Kapat
Sorulara Dön
Batıkan B
Batıkan B Üye

Evrim var ise, neden günümüzde insan ile maymun arası bir canlı yok?

Dr. Zakir Naik adlı bir hocanın evrim ile ilgili bir videosunda denk gelmiştim ve o, bunu kesin bir şekilde yani "Eğer evrim geçiren canlılar olsaydık günümüzde insanoğlu ve canlılar arasında kalmış bir şeyler görmeliydik" diyerek bunu kesin bir şekilde söylüyor. Ben, bir de sizden cevap bekliyorum.
Turgay Aydın Sapiens

Günümüzde insan ve diğer maymunlar arasında bir araform yaşamıyor ama fosiller sayesinde bu canlıların neye benzediğini bilebiliyoruz.Bu arada maymunlarla insanların yakın akraba olduğu fikri sadece fosil kayıtlarıyla belgelenmemiştir.Elimizde fosil bulunmasa bile genetik benzerlik sayesinde insan ve diğer maymun türlerinin ortak atadan türediğini bilebilirdik.İnsan ile maymun arasındakı formlar neden hala yaşamıyor konusuna gelecek olursak bunun nedeni atanın yerini alma durumudur.Yani atalarımızdan biz türediysek bizim onlara göre bir avantajımız vardır.Bu yüzden daha avantajlı olan bizler genlerimizi daha kolay aktararak atalarımıza üstünlük uygularız ve atamızın yerine geçeriz.Ayrıca homo sapiens kuzen türlerine soykırım uygulamış olma ihtimali vardır.

1. Yazar Yok. Https://Www.google.com/Amp/S/Evrimagaci.org/Atanin-Yerini-Alma-Ve-Monospesifik-Turler-Neden-Baska-Insan-Turleri-Yasamiyor-4672/Amp. (7 Temmuz 2019). Alındığı Tarih: 7 Temmuz 2019. Alındığı Yer: Bağlantı | Arşiv Bağlantısı
Mirza Sarıca
Mirza Sarıca Bilime meraklı bir insan

Merhabalar.

Günümüzde insanoğlu ve canlılar arasında kalmış canlıları fosil kayıtlarından zaten net bir şekilde görüyoruz. İnsanın, insan olmaya doğru giden yolundaki fosiller de dahil olmak üzere bir sürü Australopithecus afarensis gibi geçiş türleri bulunmuştur. Bunların dışında doğrudan doğruya bizim atamız olan Homo Habilis, Homo Heidelbergensis gibi türlerin de fosilleri bulunmuştur. Onların şu anda hayatta olmamalarının nedeni ise zamanla seçilim baskısından dolayı elenip bizim onların yerini almamızdır. Bu konuyu daha iyi anlaman için Evrim Ağacı' nın insan evrimi hakkındaki yazısına aşağıya bırakıcam umarım yararlı olur.

Bu Reklamı Kapat