Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver
Puan Ver

Evrim ağacı için nasıl içerik üretebilirim?

Evrim ağacı sitesinde bilimseverler olarak tek bir çatı altında toplanmış bir aile gibiyiz. Evrim ağacı gibi kaliteli ve özgün bir içerik platformu bilmiyorum, evrim ağacı sitesine yazı yazarak katkıda bulunmak isterim. Kuantum fiziği ve kuantum gravitasyon alanında bilgi sahibiyim.

Evrim Ağacı'nda içerik üretmek isteyenlerin takip etmesi gereken adımları burada anlatmıştık.

Ayrıca herhangi bir yazılı içerik göndermeden önce Yazılı İçerik Kurallarımızı okuduğunuzdan da lütfen emin olun.

Bu kuralların her birine uyan içerikler göndermeniz halinde editörlerimiz değerlendirmeye alacak ve uygun bulurlarsa yayınlayacaklardır.

Sevgiler.

“Veri toplamadan teori geliştirmek büyük bir hatadır. Çünkü bu tarz teorileri savunanlar, gerçekleri teorileri için eğip bükerler; teorilerini gerçeklere göre inşa etmezler.”