Sorulara Dön
Rock Drake
Üye

Curiositynin İnsanın Evrimi (İnsanın Yükselişi) videosu gibi bir evrim kitabı önerebilir misiniz?

Özellikle evrimi anlatmada tek hücreden başlayan bir kitap arıyorum.
226 görüntülenme
  • Alıntıla
  • Alıntıları Göster
  • Dış Sitelerde Paylaş
  • Soruyu Takip Et
  • Raporla
  • Mantık Hatası Bildir
Yiğit Kulaoğlu
Düşünür ve araştırmacı

Bir Hücreden İnsana Evrim Yolculuğu

Kitap Açıklaması

Bir hücreden başlayarak bir insana kadar önce embriyonun, bebeğin ve sonra çocuğun yaşam yolculuğu, aynı zamanda canlı yaşamın tarihsel yolculuğudur. Evrim canlı yaşamın tarihi ise; çocuğumuz bunun canlı şahidi ve ispatıdır.

Tüm Reklamları Kapat

Çocuğumuz bu tarihin kaydını, ilk hücresinden itibaren gelişmesinin her aşamasında bize yansıtmaktadır. Yeryüzündeki yaşamın ilk örneklerinden bizlere kadar gelen bu bilgi kaydı, geçmiş evrimsel değişimleri de içinde biriktirip aynen korunarak nesilden nesle aktarılmaktadır. Doğmuş ve doğacak her çocuk, milyonlarca yıldan beri devam eden biyolojik evrimin en son ürünü olarak kabul görmelidir. Bu anlamda her çocuk “en eski için en yeni” olacaktır.

Bu kitapta, çocuğun tek bir hücre olarak başladığı bireysel gelişim sürecinde, yetişkin bir insan oluncaya kadar geçirdiği değişimlerin canlı yaşamın ilk örneklerinden itibaren günümüze kadar gelen değişimlere paralel bir gelişme gösterdiğini okuyacaksınız. Çocuğun tek hücreden bir insana dönüşünü izlemek, evrimi anlamanın en kestirme yoludur.

Link

• Alıntıla
  • Alıntıları Göster
  • Dış Sitelerde Paylaş
  • Raporla
  • Mantık Hatası Bildir
Sorulara Dön
Kendi Başınızayken Boğulursanız Ne Yapmalısınız?
"Last of Us", Sandığımızdan Gerçek Olabilir mi?
Oppenheimer: Ben Şimdi, Dünyaların Yok Edicisi Olan Ölüm Oldum!
Mikrodalga Fırın, Yemekleri Nasıl Isıtır?