Puan Ver
Puan Ver

Boğaziçi üniversitesi moleküler biyoloji ve genetik bölümü için genel kanı ne yöndedir?

Boğaziçi üniversitesi moleküler biyoloji ve genetik bölümü türkiye'de diğer okullara kıyasla nasıldır? Laboratuvarları yeterli midir? Yurtdışına öğrenci gönderimi açısından ne gibi imkanları vardır? Mezunları yurtdışında neler yapabilmiştir?

Evrim Ağacı Soru & Cevap Platformu, Türkiye'deki bilimseverler tarafından kolektif ve öz denetime dayalı bir şekilde sürdürülen, özgür bir ortamdır. Evrim Ağacı tarafından yayınlanan makalelerin aksine, bu platforma girilen soru ve cevapların içeriği veya gerçek/doğru olup olmadıkları Evrim Ağacı yönetimi tarafından denetlenmemektedir. Evrim Ağacı, bu platformda yayınlanan cevapları herhangi bir şekilde desteklememekte veya doğruluğunu garanti etmemektedir. Doğru olmadığını düşündüğünüz cevapları, size sunulan denetim araçlarıyla işaretleyebilir, daha doğru olan cevapları kaynaklarıyla girebilir ve oylama araçlarıyla platformun daha güvenilir bir ortama evrimleşmesine katkı sağlayabilirsiniz.

Şifrenizi mi unuttunuz? Lütfen e-posta adresinizi giriniz. E-posta adresinize şifrenizi sıfırlamak için bir bağlantı gönderilecektir.

Eğer aktivasyon kodunu almadıysanız lütfen e-posta adresinizi giriniz. Üyeliğinizi aktive etmek için e-posta adresinize bir bağlantı gönderilecektir.

“Güç ve büyüme yalnızca durmaksızın sarf edilen çaba ve mücadeleden doğar.”
Napoleon Hill