Evrim Ağacı

Son 3500 Yılda Dünya'ya Düşen Meteoritlerin Haritası

Son 3500 Yılda Dünya'ya Düşen Meteoritlerin Haritası Javier de la Torre
Tavsiye Makale

Bu yazı, Evrim Ağacı'na ait, özgün bir içeriktir. Konu akışı, anlatım ve detaylar, Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından hazırlanmış ve/veya derlenmiştir. Bu içerik için kullanılan kaynaklar, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Burada gördüğünüz ve  Javier de la Torre tarafından üretilen harita, bilim insanlarının tespit edebildiği, son 3500 yıl içerisinde Dünya'ya düşen tüm meteoritleri veya meteoritler tarafından açılan kraterleri gösteriyor. Bu kraterlerden bazıları milattan önce 2300 yılına kadar gidiyor!

Görselde 34.513 farklı veri noktası kullanıldı ve bu veriler, Amerikan Meteorotik Cemiyeti'nden elde edildi. Bu harita yaratılırken kullanılan veritabanına buradan erişebilirsiniz. Ayrıca buraya ve buraya tıklayarak benzer bir haritaya gidebilirsiniz.

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 09/07/2020 08:11:49 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/997

“Her ne kadar bir paradoks gibi gelse de, kesin bilimler de yaklaşık sonuçlarla doludur.”