Evrim Ağacı

Müzisyenler Arasındaki Bilim İnsanları (veya Müzisyen Bilim İnsanları)...

Tavsiye Makale

Bu yazı, Evrim Ağacı'na ait, özgün bir içeriktir. Konu akışı, anlatım ve detaylar, Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından hazırlanmış ve/veya derlenmiştir. Bu içerik için kullanılan kaynaklar, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Gençlere yönelik müzik yapan her şarkıcının "okul bitirmemiş ergenler" olarak görülmesi oldukça hatalı bir varsayımdır. Birçok müzisyenin gerçekten başarılı okulların sanat bölümlerinden mezun olması bir yana, bazıları gerçekten çok özelliklere sahip olabilmektedir.

Brian May (Queen)

Brian May, İngiliz müzisyen, şarkıcı, söz yazarı ve astrofizikçidir. Ününü kazandıran şey efsanevi Queen grubunun baş gitaristi olması olsa da, Imperial College London'dan 2007 yılında doktorasını almış ve NASA'nın "Yeni Ufuklar Görevi"nde çalışmıştır.

Ayrıca Asteroid Günü isimli farkındalık projesinin de eş başkanıdır. Asteroid 52665 Brianmay, onun şerefine bu şekilde isimlendirilmiştir. May, aynı zamanda bir hayvan hakları aktivistidir. İngiltere'deki tilkilerin ve samurların avlanmasına karşı yürüttüğü kampanyalar ile bilinmektedir.

Greg Graffin (Bad Religion)

Bad Religion isimli Los Angeles temelli punk rock grubunun söz yazarı ve vokali olan Dr. Greg Graffin, aynı zamanda Dünya'nın en önde gelen üniversitelerinden biri olan Cornell Üniversitesi'nden zooloji doktorası bulunmaktadır.

Yine Dünya'nın en önde gelen üniversitelerinden birisi olan Los Angeles Kaliforniya Üniversitesi'nde (UCLA) antropoloji ve jeoloji çift anadalını bitirmiş olan Graffin, sadece müzikle uğraşmamaktadır. Albüm çalışmaları arasında yine UCLA'de paleontoloji, Cornell Üniversitesi'nde ise evrimsel biyoloji dersleri vermektedir.

Bu listemiz güncellenmeye devam etmektedir. Önerilerinizi [email protected] üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 29/10/2020 08:55:53 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/4715

“Evrim, hayatlarımızdan anlamı çalmaz; tam tersine gezegenimizi kaplayan güzelliklere ve zafer dolu yaşama duyduğumuz hayranlığı arttırır.”
Kenneth R. Miller