Bebar Bilim

Toplumsal değişimin ve gelişimin ancak ve ancak akıl, mantık ve bilimden geçtiğine inanıyorum. Genel kanının aksine yeni neslin buna muktedir olduğuna ancak seslerinin duyurulmasına, aklın ve mantığın da değerli olduğuna inanmaya ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Bu nedenle bilim, teknoloji, psikoloji ve eğitim ile ilgili objektif ve sahte bilimden uzak içerikler hazırlayarak yeni dünyada toplumsal gelişim ve değişimin başlamasına vesile olan platformlardan biri olan YouTube'da bilime değer veren içeriklerin de olduğunu, bu tip içeriklerin de milyonlara ulaşabileceğini göstermektir amacım.

"Dünyada her şey için, medeniyet için, hayat için, muvaffakiyet için en hakiki mürşit bilimdir, fendir. Bilim ve fennin haricinde mürşit aramak gaflettir, cehalettir, dalâlettir." M. K. Atatürk.
Bebar Bilim

Mehmet Özdede Eseri Ekleyen
Bu Eseri Tavsiye Eden Kullanıcılar
Furkan Deveci
Furkan Deveci Tavsiye Eden
Minik............Evrim ağacı.Destekte bulunursanız onlarada yardımcıolursunuz
Ceren Bölükbaşı
Ceren Bölükbaşı Tavsiye Eden
Fizik, Astronomi, Psikoloji gibi birçok alanda içerik üreten oldukça güzel bir kanal. Mutlaka göz atmalısınız.
Ömer Sait Yıldız
Ömer Sait Yıldız Tavsiye Eden
Çok güzel bir YouTube kanalı kesinlikle tavsiye ediyorum.
Bebar Bilim'de Evrim Ağacı gibi maalesef Türkiye'de hak ettiği yerlere gelmekten çok uzak bir YouTube kanalı ve topluluk.
Anlatımı olduğunca basit ve anlaşılır vermek için uğraşıyorlar.
Fizik, kuantum fiziği, psikoloji, biyoloji gibi bir çok konuda çok açıklayıcı yararlı videoları var.
Tavsiye ederim.
Muhammed Taha Celik
Muhammed Taha Celik Tavsiye Eden
Harika bir kanal. Kuantuma ilgimin artması bu kanal sayesinde olmuştu. Belgesel tadında kurgusuyla cidden sizi içine çekebilecek bir kanal. (Her videosunda birde hep aynı müziği kullanmasa tadından yenmeyecek.)
Anıl Ölmez
Anıl Ölmez Tavsiye Eden
BİLİM
Tuna Orhan
Tuna Orhan Tavsiye Eden
Merak uyandırıcı videoları ve açıklamaları ile güzel bir kanal.
Ertuğrul Fındıkcı
Ertuğrul Fındıkcı Tavsiye Eden
Kaliteli içerikler üreten bir "Youtuber"
Hamdi Gülle
Hamdi Gülle Tavsiye Eden
"Popüler Fizik" dediğimiz şeye ilgim Evrim Ağacı'ndan sonra şu kanal ile artmaya başladı.
Buse Çakmak
Buse Çakmak Tavsiye Eden
Özellikle de psikoloji videolarını çok sevdiğim, bununla kalmayıp birçok konu hakkında videolar çeken (Fizik, bilim, teknoloji, felsefe vb.) kaliteli ve oldukça kapsamlı bir Youtube kanalı. Eğer bilmiyorsanız kesinlikle bir göz atın derim.