Puan Ver
Puan Ver

Ölüm yokoluş olabilir mi? Zaten makalede evrenin bu sartlarda olusmasi bi sure sonra yok olucagi gibi bi ifade iceriyo?

Kuantum dalgalanma: yoktan var olabilen enerji ve evrenin var oluşuna etkisi - evrim ağacı https://evrimagaci. Org/kuantum-dalgalanma-yoktan-var-olabilen-enerji-ve-evrenin-var-olusuna-etkisi-2894 bu makalede ki gibi olustuysa evren ki kanitlanmis olabilir olmayabilir bilmiyorum yani bu ranrinin varligini red edebiliriz dmek mi?

Kubra Bl 0

Evrendeki oluşumların herhangi bir şekli, tanrısallık için pozitif ya da negatif delil olarak kullanılamaz. Bunun nedeni, din in bilimsel olarak kanıtlanabilir - yanlışlanabilir bir sistematiği olmaması.

Din, rasyonel düşünceye yüklenen anlamdır. Bu nedenle bilimsel bütün yordamlar, tanrısal yöntem olarak görülebilir. Kısaca bilimsel argümanlar tanrısallık için geçerlilik - geçersizlik nedeni olmuyor teorik olarak.

Bilimsel bir argümana dayalı olarak tanrısallığı red edebiliyor olmayı teorik olarak geçerli gören bir yaklaşım, tanrısallığı bilimsel argüman üzerinden onaylıyor olmalı içsel tutarlılığını koruyabilmesi açısından. Oysa inancın kaynağı, o bilimsel argümana yüklenen anlam olduğu için sadece argümanı referans alarak tanrısal bir sonuca gidiyor, ya da tanrısallığı reddediyor olma durumu teorik olarak geçerli değil.

1. https://fizikakademisi.com/2016/03/23/olumsozluk/ Ölüm sonrası bilincin kaybolmadığına dair araştırmalar var.

“Esasında hayatta iki şey vardır: bilim ve şahsi düşünceler. İlki bilgiye yol açar, ikincisi cehalete.”
Hipokrat