Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Mikroskoplar nasıl kullanılır, ve nasıl araştırma yapabilirim, bana önereceğiniz kitap varmı?

Kitap önerisi

Anonim 2
Teşekkür (1)
Hatırla (1)
Takip (1)

Merhabalar. Öncelikle mikroskop kullanımı elindeki mikroskobun özelliklerine göre çeşitlenir. Daha bütçe dostu ve başlangıç için uygun olanlarını kullanmak gayet basit. Zaten birçoğunun içinden gerekli aletler ve kullanma kılavuzu çıkıyor. Bende National Geographic in mikroskop seti var, gayet kullanışlı ve kolay. Yeni başlayanlar için çok iyi.

Kaynak önerisi olarak da kesinlikle Campbell Biyoloji'yi öneririm. İçimdeki araştırma hevesini ortaya çıkaran ve Evrim Ağacı'nda yazarlığa kadar gelmemi sağlayan yolun başlangıcıdır kendisi. Tabi ben biyolojiyi çok sevdiğim için bu kitap bende yer edindi. Sen eğer başka alanlara ilgili isen eminim bu tarz kitaplar vardır. Biraz araştırmak gerek. Ama biyolojiyi seviyorsan Campbell Biyoloji çok iyi bir dosttur.

Teşekkür (1)

1. Nat Geo Mikroskop seti Biraz eski olduğu için satıştan kalkmış sanırım ama benzerlerine bakılabilir
  2. Campbell Biyoloji Palme Yayınları

“Öğrenmeyi bilen bir kişi, yeterince şey biliyor demektir.”
Henry Adams