Puan Ver
Puan Ver

Evren kendi ömrünü uzatacak şekilde hareketlerde bulunmuş mudur?

Evren bir canlının yemek yiyip entropiye karşı gelmeye çalışması gibi kendi içinde hareketler yaparak entropiye karşı gelmeye çalışıyor mu

Entropi evreni yok etmeye çalışıyor evren bununla mücadele ediyorgibi bir durum söz konusu değil. Entropi, evrenin karakteri olarak düşünülebilir. Karakteristiği.

Yani evreni oluşturan şeylerden biri de entropi. Çeşitliliği farklılığı hatta kuasar gezegen vs sistemlerin oluşumunda bile etkili.

Biz Homosapiens nevroza hastalığına sahip olduğumuz için entropi nin olumsuz bir şey olduğunu düşünüyoruz. Oysa varoluş ne kadar olumlu olumsuz ise, yok olusa gidiş sistematiği de o oranda olumlu ya da olumsuz.

“Eğer paranın çevreden daha önemli olduğunu düşünüyorsanız, bir de nefesinizi tutarak paralarınızı saymayı deneyin.”
Guy McPherson