Evrim Ağacı Podcast
Seslendirmenlerimiz

Biyografik Bilim: Bilim İnsanlarının Ağzından Hayatları

Oynatma Listeleri

Bu proje, Aklın Yolu Düşünce Topluluğu (https://www.aklinyolu.gen.tr/) tarafından hayata geçirilmiş ve Evrim Ağacı'na hediye edilmiştir. Projede ses sanatçısı olarak yer alan Okan M. Cinemre, Murat Ercanlı, Talat Turhan Türkeli, Emre Ozan Yıldız ve Demet Çetin'e; kayıt konusunda katkı sağlayan Bad Production Stüdyoları ve Yamaç Alkan'a teşekkür ederiz. Ayrıca tüm projeyi tarafımıza ileten, her türlü yardıma koşan Okan Cinemre'ye ayrı bir teşekkürü borç biliriz. RSS
Nikola Tesla Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
Marie Curie Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Louis Pasteur Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Isaac Newton Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
İbni Sina Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
Gregor Mendel Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Seslendiren Emre Ozan Yıldız
Galileo Galilei Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...
Aziz Sancar Kimdir? Ne Yapmıştır? Kendi Ağzından Yaşam Öyküsü...

Oynatma Listeleri

Evrim Ağacı ile Bilime Dair Her Şey!

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı'nda yayınladığımız içeriklerden seçilmiş yazılarımızı yazarlarımızın kendileri, diğer yazarlarımız veya ses sanatçıları seslendirerek, sizlerin kulaklarına ulaştırıyor.

Biyografik Bilim: Bilim İnsanlarının Ağzından Hayatları

Bu proje, Aklın Yolu Düşünce Topluluğu tarafından hayata geçirilmiş ve Evrim Ağacı'na hediye edilmiştir. Projede ses sanatçısı olarak yer alan Okan M. Cinemre, Murat Ercanlı, Talat Turhan Türkeli, Emre Ozan Yıldız ve Demet Çetin'e; kayıt konusunda katkı sağlayan Bad Production Stüdyoları ve Yamaç Alkan'a teşekkür ederiz. Ayrıca tüm projeyi tarafımıza ileten, her türlü yardıma koşan Okan Cinemre'ye ayrı bir teşekkürü borç biliriz.

Canlı Bilim: Bilimsel Sohbetler, Canlı Yayınlar

Bu yayın listemizde, Türkiye'den çıkıp ülkemizde ve yurtdışında akademik çalışmalar yürüten bilim insanlarıyla sohbet ediyoruz, onlara sorularımızı soruyoruz, araştırmalarını dinliyoruz, deneyimlerinden faydalanıyoruz.

Bilim Ağacı

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı'nın YouTube kanalı üzerinden yayınladığımız videoların ses kaydı versiyonlarını bulabilirsiniz.

Konuk Olduğumuz Podcastler

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı olarak konuk edildiğimiz röportajlar ve podcastlerin kayıtlarını dinleyebilirsiniz. Bize yöneltilen soruları, bu sorulara verdiğimiz yanıtları, genel olarak bilimsel konulardaki görüşlerimizi bu yayınlarda öğrenebilirsiniz.

PhD2

Evrim Ağacı'nın başındaki doktora sahibi iki araştırmacı olarak, akademiden, lisansüstü eğitimden ve modern bilimdeki gelişmelerden ve sorunlardan bahsettiğimiz bu yayında, geleceğinizi şekillendirecek birçok detayı öğrenebilirsiniz. Bu yayınlarımız İngilizce olarak yapılıyor; ancak akademiye girmek veya bilim üretmek isteyen biri için İngilizce olmazsa olmaz. Dolayısıyla İngilizce pratiği yapmanız da mümkün olacak!

“Evrimin ışığı olmaksızın, biyolojide hiçbir şeyin anlamı yoktur.”
Theodosius Dobzhansky