Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Geçtiğimiz günlerde 60.000 çizgisini de geçmeyi başardık. Ancak dediğimiz gibi, sayı bizim için önemli değil, yaptığımız işin kaliteli olması ve işe yarar olması bizim için önemli. Dolayısıyla bu konuda tek rakibimiz kendimiziz ve daha önce yaptıklarımız... Kendimizi daha da geliştirmek ve daha kaliteli içeriği, işin uzmanlarından öğrenebilmeniz için yeni bir arkadaşı ekibimize katıyoruz!

Ege Üniversitesi Biyoloji Bölümü'nden geçtiğimiz sene mezun olan Gürhan Öztürk, aynı üniversitede yüksek lisans yapmayı sürdürüyor. Uzmanlık alanı böcekler ve daha da spesifik olarak, böceklerin bağışıklık sistemi olan Gürhan, böcekler haricinde yazarlıkla da ilgileniyor. Gelecekteki hedefi ise, Evrim Ağacı'na son derece paralel olarak, hem akademik hem de popüler araştırmalar yapmak ve romanlar, öyküler yazarak halkın bilimsel birikimini arttırmayı hedefliyor.

Gürhan Öztürk, sayfamızda yayınlayacağı makaleler ve foto-bilgilerle sizlere böceklerin dünyasını tanıtmaya çalışacak. Birçoklarımızın çoğu zaman tiksinerek yaklaştığı böceklerin, aslında ne kadar ilginç canlılar olduğunu ve evrimsel sürecin ne kadar net örneklerini içinde barındırdığını sizlere göstermeye çalışacağız. Kim bilir, belki böcekleri sevmeye başlarsınız?

Aramıza hoşgeldin Gürhan Öztürk!

Evrim Ağacı daha da büyüdü ve sizlerden gelen desteklerle büyümeyi sürdürecek...