Evrim Ağacı

Evrim Ağacı 5 Kasım 2011 itibariyle 1 yaşında!

Bu yazı, Evrim Ağacı'na ait, özgün bir içeriktir. Konu akışı, anlatım ve detaylar, Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından hazırlanmış ve/veya derlenmiştir. Bu içerik için kullanılan kaynaklar, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Evrim Ağacı 5 Kasım 2011 itibariyle 1 yaşında!

Her ne kadar doğum günümüz geçmiş olsa da, Evrim Ağacı'nın kuruluş süreci zamana yayılmış vaziyette olduğu için tek bir güne sığdırmak biraz zor. Temel olarak 5 Kasım'dan başlayarak 1 haftalık bir süreç içerisinde kurulup gelişen, ODTÜ Biyoloji ve Genetik Topluluğu alt grubu olan Evrim Ağacı, 1 sene içerisinde büyük yol kat etti.

Bu yolda bizi yarı yolda bırakmayan tüm ekip arkadaşlarımıza, profesörlerimize, okurlarımıza, takipçilerimize, sevenlerimize ve hatta düşmanlarımıza ve karşıtlarımıza sonsuz teşekkürler. Sizler, Evrim Ağacı'nın ön ayak olmak istediği, Türkiye'deki Evrimsel Biyoloji uyanışının bir parçasısınız! Evrim'i destekleseniz de, kendinizce sebeplerle karşıtı olsanız da, Evrim'in er ya da geç olacak olan Türkiye'deki mutlak kabulüne giden yolda önemli basamaklarsınız!

Özellikle bu yolda desteklerini bizlerden esirgemeyen ve elinden geleni ardına koymayan tüm yakınlarımıza ve okurlarımıza tekrar tekrar teşekkür ediyoruz.

Hepinize sonsuz teşekkürler, iyi ki varsınız! :)

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 13/07/2020 14:53:55 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/698

“Henüz insanlığın başındayız. Çeşitli problemleri çözmekte zorlanmamız çok normal. Önümüzde yüz binlerce yıl var. Bize düşen, yapabileceğimizi yapmak, öğrenebileceğimizi öğrenmek, çözümleri geliştirmek ve geleceğe aktarmaktır.”