Evrim Ağacı 5 Kasım 2011 itibariyle 1 yaşında!

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Evrim Ağacı 5 Kasım 2011 itibariyle 1 yaşında!

Her ne kadar doğum günümüz geçmiş olsa da, Evrim Ağacı'nın kuruluş süreci zamana yayılmış vaziyette olduğu için tek bir güne sığdırmak biraz zor. Temel olarak 5 Kasım'dan başlayarak 1 haftalık bir süreç içerisinde kurulup gelişen, ODTÜ Biyoloji ve Genetik Topluluğu alt grubu olan Evrim Ağacı, 1 sene içerisinde büyük yol kat etti.

Bu yolda bizi yarı yolda bırakmayan tüm ekip arkadaşlarımıza, profesörlerimize, okurlarımıza, takipçilerimize, sevenlerimize ve hatta düşmanlarımıza ve karşıtlarımıza sonsuz teşekkürler. Sizler, Evrim Ağacı'nın ön ayak olmak istediği, Türkiye'deki Evrimsel Biyoloji uyanışının bir parçasısınız! Evrim'i destekleseniz de, kendinizce sebeplerle karşıtı olsanız da, Evrim'in er ya da geç olacak olan Türkiye'deki mutlak kabulüne giden yolda önemli basamaklarsınız!

Özellikle bu yolda desteklerini bizlerden esirgemeyen ve elinden geleni ardına koymayan tüm yakınlarımıza ve okurlarımıza tekrar tekrar teşekkür ediyoruz.

Hepinize sonsuz teşekkürler, iyi ki varsınız! :)

Türk Dil Kurumu ve "Primat" Sözcüğü Hakkında

Facebook'taki Türkçe En Büyük Evrimsel Biyoloji Sayfası Olduk!