Gece Modu

Bu yazı, Evrim Ağacı'na ait, özgün bir içeriktir. Konu akışı, anlatım ve detaylar, Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından hazırlanmış ve/veya derlenmiştir. Bu içerik için kullanılan kaynaklar, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Mutlaka fotoğrafın üzerine tıklayarak, hatta bilgisayarınıza indirerek dev boyda incelemenizi tavsiye ettiğimiz bu görselde, Dünyaca ünlü bilim insanlarının meşhur fotoğrafları ile çocukluk fotoğrafları yan yana verilmiştir. Ayrıca bilime yaptıkları katkılar da kısa cümlelerle özetlenmiştir.

Dünyayı değiştiren isimlerin de bir zamanlar herkes gibi sıradan çocukluklara sahip olduğu gerçeğini hatırlamak, geride kalan bizler için halen ümit olduğuna dair bir ışık yakıyor. Ancak gerçekten kendiniz için ümit var mı, o sadece kişinin kendisinin tespit edebileceği bir şey sanıyoruz ki...

Odanıza asabileceğiniz harika bir poster olması açısından da faydalı bir çalışma olduğunu umuyoruz.

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 22/10/2019 03:36:35 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/3827

“Günümüzdeki hiçbir biyolog 'Evrime Yeni Kanıt' başlıklı bir makale yayınlamaya çalışmaz. Bu konu bir yüzyılı aşkın süre önce kapanmıştır.”
Douglas Futuyma