Evrim Ağacı Logo Evrim AğacıSoru & Cevap
Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Zerreler yani canlilari oluşturan parçacıkları merak ediyorum?

Bu zerrelerden benim oluşum surecim

Teşekkür (1)
Hatırla
Takip

Jw.org sanırım bir yahudi sitesiydi. Liseye ilk başladığımda karşılaşmıştım bu siteyle, bilim merakım sanırım o zaman başladı.

Koaservat, çeşitli organik moleküllerin suyun içinde hidrofobik eğilimleri sebebiyle kümelenmeleriyle oluşan küçük kabarcıklara verilen isimdir. Canlıların, cansızdan kimyasal evrim ile oluştuğunu savunan Heterotrof teorisine göre; Dünyadaki bütün canlı türlerinin ortak atası olan canlı ve cansız arası özellikler gösteren yapıdır. Proteinoit mikrosferlerin bir araya gelmesi ve sıvı ortamda polarlaşmış organik maddelerin oluşturduğu kümelenmedir. İlk kez Alexander Oparin' tarafından laboratuvarda oluşturulmuştur. Metabolizma, büyüme ve çoğalma (bölünme) özelliğine sahiptir. Eksik olan şey, kalıtım molekülünün bulunmaması nedeniyle, kendi kopyasını üretememesidir. Ama yapısı itibarıyla, canlı hücre protoplazmasına benzerlik gösterir.

Eklediğim kaynağı inceleyebilirsin.

Puan Ver

“İnsan beyni tek seferde sadece bir güçlü duyguyu barındırabilir. İşte o yüzden eğer bilimsel arzu veya merak ile dolu bir beyinde korkuya yer yoktur.”