Puan Ver
Puan Ver

Türkiye'de evrim ağacı gibi başka siteler de var mı?

Bu sorduğum soruyu sorabi̇li̇yor muyum bi̇lmi̇yorum si̇te i̇smi̇ yazmak yasak mi bi̇ldi̇ği̇ni̇z başka böyle si̇te varsa yazabi̇li̇rmi̇si̇ni̇z si̇zce bu konuda en i̇yi̇si̇ hangi̇ si̇te teşekkürler

Türkiye de bilimi anlatan sitelerden daha çok "evrim teorisi bitti", "bilim dünyası şokta" gibi başlıkları kullanan haber ve sözde bilim siteleri var.

Bence kaliteli iş başaran bilim siteleri bunlar:

Kozmik Anafor

BiliFili

BilGeyik

Bazen tartışmalı konuşmalar yapan Prof. Dr. Sinan Canan'ı televizyon progrmlarında mutlaka izlemişsinizdir. Onun da kendine ait sitesi var. Bir diğer bildiğim ise genelde fizikle ilgili makaleler yayınlayan Fizikist

1. Sinan Canan
  2. Fizikist

Az, ama var.

yukarda bilifili olarak yazılan ama asıl adı bilimfili olan site var.

Ayrıca bilimsel araştırma ve yayın yapma metotlarına sadık kalarak arkeoloji bilimini ele alan "arkeofili" adlı site var. Arkeolojik araştırmalarla evrim bilimine dair bir şeyler öğrenmek istersen kullanabilirsin.

1. Site

“Bana duracak bir yer ve uzun bir kaldıraç verin, size Dünya'yı kaldırayım.”
Archimedes