Puan Ver
Puan Ver

Reiki nedir? Reikinin bilimsel bir açıklaması var mıdır?

Favorilerime Ekle
Sonra Cevapla
Takip Et

Hiç bir bilimsel temeli yoktur. Reiki ruh denen varlığı tartışmalı soyut bir kavrama şifa vermeyi amaçlayan bir sözde enerji aktarımı yöntemidir. Özellikle uzak doğu ülkelerinde oldukça yaygın olan bu tür şifa yöntemleri tamamen inanç temelli olup hiç bir bilimsel temeli ve dayanağı yoktur. Bu tip şeylerden medet ummak hem paranızı boşa harcamanıza hem de zaman kaybederek tedavi edilmesi gereken hastalığınızın daha çok ilerlemesine sebep olabilir. Her türlü hastalık tedavisi ve şifa bulmayı amaçlayan eylemler için muhakkak suretle tıp fakültesi mezunu bir hekime görünmeniz ve pozitif bilimlerden yardım almanızı tavsiye ederiz.

Bilimsel olmayan bir şeyin kaynağı da olmayacağından ne tür bir kaynak istediğiniz anlayamadım. Bu sebeple wikipedianın reiki tanımını kaynak olarak ekliyorum.

Favorilerime Ekle

1. Wikipedia Reiki

“Günümüz biyolojisi, tüm biyolojik kavramları fiziksel ve kimyasal olarak açıklamayı hedeflemektedir.”
Francis Crick