Puan Ver
Puan Ver

Neden diğer gezegenlerdeki ya da galaksilerdeki canlılık için su arayışındayız?

Başka bir galaksi veya gezegendeki muhtemel canlılar h2o dışındaki başka bir kaynak ile varlığını sürdüyor olamaz mı?

Çünkü artık dünyadaki kaynakların sınırsız olmadığını ve eğer diğer gezegenlerde kolonileşmezsek dünyadaki yaşamın sona ereceğini biliyoruz.Nüfus artışı ve kayankların azlığı kolonileşme ihriyacımızı artıtıyor.Dünyadaki nüfus çok fazla olduğu için dünyadaki kaynaklar yetmemeye başladı.Bizde çözüm olarak başımızı yukarı çevirerek yaşanılabilir gezegenleri aramaya koyulduk.

Açıklamadaki sorunuzun cevabı ise evet ,başka gezegenlerde karbondioksitle nefes alıp oksijen veriyor olabilirler ve su yerine daha farklı maddeler kullanıyor olabilirler.Tabi durum böyle olduğunda oradaki canlılar ortama göre evrimleşirler .Yani bize göre oksijen yerine karbondioksit su yerine başka maddeler kullanabilmelk için de evrimleşirler.Eğer bizim dünyamız da bu ortam gibi olsaydı biz de öyle evrimleşirdik.

“"Uzay günü" adı verilen bir gün icat etmeliyiz. Bu günde, gece boyunca hiçbir ışık çalışmasın ve hep birlikte gözlerimizi uzaya dikelim. Emin olun, insanlığın birbirine ve hayata bakış açısı değişecektir.”
Thierry Cohen