Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Kuantum mekaniği öğrenmek için kitap öneriniz nedir?

Kuantum mekaniği hakkında daha çok bilgi sahibi olmak istiyorum çok ağır dil içermeyen bir kitap önerirseniz sevinirim.

En fazla bilgi sahibi olabileceğiniz tek ve gerçek kitaplardan birisi olan David J. Griffiths'in Elektromanyetik Teori kitabını tavsiye ediyorum. Kitap özellikle üniversitelerimizde Quantum Mekanik ve Elektrodinamik derslerinin temellerini oluşturuyor.

Şunu belirtmekte fayda var Quantum Mekanik aslında dili ağır bir alan değildir. Yalnızca farklı bir dile sahip olduğunu aklımızdan çıkartmamalıyız. Dil tercihiniz var ise kaynaklar kısmına hem Türkçe, hem de İngilizce yani orijinal diline ait linkleri yazıyorum.

1. KUPDF Kitabın Türkçe'ye çevrilmiş halinin internet linki
  2. Academia Kitabın İngilizce yani orijinal halinin linki

Leonard Suskind'in kitabını alabilirsin.Tabi ki belli bir integral hesabı istiyor.Sipariş linkini kaynaklar kısmına koyarım.Ya da Feynman'ın Fizik Dersleri'ni 3 ciltten oluşuyor.Ve Feynman yine mükemmel mizahıyla ve öğreticiğiyle anlatıyor.

1. 1.kaynak

“Sağlam bir kabullenişe giden yol, kalın bir şüphecilik ormanından geçer.”
George Jean Nathan