Puan Ver
Puan Ver

Kısacası modifikasyonlar adaptasyon dönüşebilir mi?

Bir kişi soğuk bir ülkeden sıcak bir ülkeye göç ederse, orda bronzlaşmaya başlarsa ve bunu sürekli tekrar ederse ten renginin değişmesini sağlayan melanin hücreleri yeniden soğuk bir yere göç ederse azalma gösterir mi?

Kısaca bir türde bir adaptasyonun ortaya çıkabilmesi için.

1) Adaptasyonun replikatörlerde(DNA, RNA) oluşması gerekiyor. (Çeşitlenme, mutant)

2) Yeterli bir zaman geçmesi gerekiyor. (Eğer bir mutant rakiplerinden %1 daha fazla çocuk yapabilirse, bir nüfus içindeki temsilini 4000 kuşak içinde %0.1’den %99,9’a çıkartabilir)

3) Adaptasyonun son aşamada üremeye hizmet etmesi gerekir, adaptasyondan yarar gören şeyin replikatör(DNA, RNA) olması gerekir.

Modifikasyonlar kısa süreli oluşan genlerin yapısını değilde genlerin işleyişini değiştiren vücudta oluşan kısa süreli değişimlerdir .

Adaptasyonun sağlanması içinde uzun zaman gereklidir .Bu uzun zaman 1,2yıl gibi bir süre değil 1,2 milyar gibi bir süredir.

Yani modifikasyonlar adaptasyona dönüşmez.

1. kendim

“Evrim teorisinin gerçeklerle yeterince desteklenmediğini düşüncesizce savunanlar, kendi teorilerinin hiçbir gerçekle desteklenmediğini unutmuş görünüyorlar.”