Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver
Puan Ver

Hangi bölümü tercih etmeliyim (moleküler biyoloji ve genetik mühendisliği, biyoloji, biyokimya vs. ) ve nasıl bir yol izlemeliyim?

Uzun bir süredir takipçinizim ve tüm video ve canlı yayınlarınızı da izlemiş biri olarak ufkumun açıldığını her hücremde hissedip bilime ilgi duydum. Ve tıpkı çmb gibi bu yola baş koydum. Özellikle evrimsel biyoloji alanında araştırmalar ve yeni çalışmalar ortaya koymak istiyorum. İyi ki varsınız????

Tüm videolarımızı izlediyseniz kaynakta gönderdiğim canlı yayını da mutlaka izlemişsinizdir. Çağrı'nın fikirleri size çok iyi yön gösterecektir. Önemli olan sevdiğiniz eğitimi ve işi hayatınız olaak seçmeniz. Konfiçyüs'ün de dediği gibi "Sevdiğin işi yap ki hiç çalışmayasın." Her şey gönlünüzce olsun.

1. Evrim ağacı youtube kanalı Canlı yayın

“Bir işin yapılamayacağını söyleyenler, o işi yapanların önünü kesmemelidir.”