Puan Ver
Puan Ver

Hangi bölümü tercih etmeliyim (moleküler biyoloji ve genetik mühendisliği, biyoloji, biyokimya vs. ) ve nasıl bir yol izlemeliyim?

Uzun bir süredir takipçinizim ve tüm video ve canlı yayınlarınızı da izlemiş biri olarak ufkumun açıldığını her hücremde hissedip bilime ilgi duydum. Ve tıpkı çmb gibi bu yola baş koydum. Özellikle evrimsel biyoloji alanında araştırmalar ve yeni çalışmalar ortaya koymak istiyorum. İyi ki varsınız????

Merhaba :)) Ben de tıp fakültesinde okuyorum ve lise sürecinde seninle aynı soruları taşıyordum.Özellikle genetik ve evrim çok ilgimi çekiyordu.Sonrasında tıpı seçmemin sebebi ilerde daha geniş ve entegre bir çalışma alanı sunması buna ek tedavi yönünün daha aktif oluşu olmuştu şuan da memnunum kararımdan.Ama sana tavsiyem temelde ne istediğini bilmek olacak.Evrimsel biyoloji ufuk açıcı ve çok özel bir alan.Ülkemizde sadece bunu kapsayan meslek alanları ne yazık ki az.Kendini sadece bu yönle kısıtlamamalısın bence