Puan Ver

Genler ölümsüz müdür?

Favorilerime Ekle
Sonra Cevapla
Takip Et

DNA ölümsüz değildir dolaylı olarak GENLER de ölümsüz değildir.

Genler sürekli gelişir ve değişir. DNA her zaman yok edilir ve yeniden inşa edilir ve değiştirilir. DNA'nın yapı taşları, birbirinin kopyası olan yeni DNA lar oluşturur. DNA'nın sürekli yenilenmesi çeşitlilikler ve hatalar ortaya çıkarır, böylece DNA'da kodlanan genler değişir.

Hiçbir şey aynı kalmaz, her şey evrim geçirmektedir. Ve doğa ölümsüzlüğü önemsemez.Doğanın bir bilinci yoktur, ancak doğada bulunan her şey organizmanıza saldırıyor çünkü kendi amacınız için yaptığınız yapı taşlarını(DNA) kullanmak istiyor. Siz öldüğünüzde doğa için bir kaynak durumuna düşersiniz

.Öldüğünüzde doğa vücudunuzdaki her atomu başka bir şey için yeniden kullanmaya çalışacaktır. Vücudunuz, dokularınız, hücreleriniz, genleriniz ve DNA nız parçalanır ve yeniden kullanılır.

Ama Dna nızı dışarıdan izole(bozulmayacak bir ortamda) bir yerde saklarsanız dnanız ölümsüz olabilir

(Konuyla alakalı bilimsel kaynak bulamadığımdan dolayı yukarıdakiler benim kişisel düşüncemden ibaret)

Favorilerime Ekle

“Gün boyu ilginç bir şey fark etmediyseniz, pek de iyi bir gün geçirmemişsiniz demektir.”
J. A. Wheeler