Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Çağrı abi ve okuduğum makale arasında bir tutarsızlık mı var?

Tıklanılabilir linkten izleyip çağrı abinin en sonda bu deneyde dna değişimi olduğunu vurguladığını fark ettim. Ama kendim araştırıp bir makale okuduğumda(açıklamadaki makale) dna ve genetikte değişim olmadığı söylenmiş. Hangi bilgiye inanıcam? Https://www. Sciencedaily. Com/releases/2008/04/080417112433. Htm

Hayır, herhangi bir tutarsızlık yok. Attığınız yazıda "Genlerin değişmediği" yönünde bir iddia yok. Çağrı Mert Bakırcı'nın bahsettiği gibi sizin attığınız yazıda da "evrimsel değişim"lerden bahsediyor. Genler değişmeden evrimsel değişimden bahsedilemez. Sadece şu kısımda kafanız karışmış olabilir:

"Tail clips taken for DNA analysis confirmed that the Pod Mrcaru lizards were genetically identical to the source population on Pod Kopiste."

Bu kısım ile ilgili açıklama da zaten tam olarak bu saniyede başlıyor, bu saniyede açıklıyor. Yani Çağrı Mert Bakırcı'nın bahsettiği şeyleri söylemişler zaten. Bir tutarsızlık yok.

“Bilgiden kaçış yoktur.”