Size kesinlikle katılıyorum öncelikle.
İnsanların, diğer kişilerin bilgisini anlamak için kullandıkları tek somut kanıtın sınavlar olması üzücü ve bir o kadar da mantıksız.
Çünkü sınavlar insanların başarısını kesinlikle “budur” olarak doğru gösteremez. En fazla çalışıp çalışmadığını gösterir.
Peki ya bilgili olduğumu sınavlar dışında nerede kanıtlayabilirim?
İşte tam da bu noktada devreye başkalarının ne düşündüğünü önemsememek geliyor.
Size bir örnek vereyim:
Bir şeyin doğruluğu, insanların ona inanıp inanmamasına bağlı değildir
-Carl Sagan
En azından ben sizin gibi düşündüğümde aklıma bu sözü getiriyorum.
Ama eğer diyorsanız ki: Ben bir yerlerde kendimi kanıtlamak istiyorum.
Size şunu önerebilirim:
(1)Neyden Hoşlandığınızı Bulun.
(2)Bu doğrultuda neler yapabilirsiniz araştırın.
(3)Bunu hobiden hayat felsefesine yükseltin.
(4)Bu doğrultuda neler yapabileceğinizi araştırdıktan sonra çıkan sonuçlar arasından seçin.
(5)Seçtiğiniz eylemi gerçekleştirin.
Umarım yardımcı olabilöişimdir.