Puan Ver
Puan Ver

Bazı evrim karşıtları milyonlarca yıl önce yaşamış canlıları günümüzdeki hallerinden farkı olmadığını iddia etmektedirler.

Bunu fosil kayıtlarından yararlanarak yapıyorlar ve dediklerine göre evrim çürütülmüştür. Dedikleri gibi evrim çürütülmüş müdür? :d iddiayı içeren kitap bağlantıda verilmiştir.

Kaynağını eklediğiniz kişi hiç bir bilimsel temeli olmadan tamamen kuru bir inançla yaratılışçılığı savunan bir kimsedir. Ayrıca şu an itibariyle örgüt kurmak ve benzeri suçlardan dolayı hapiste bulunan bir kimsedir. Söz konusu kitap hiç bir bilimsel değeri olmayan, baştan sonra zırvalık içeren bir kitaptır. Üstelik bu kitap oldukça yüksek bir bütçeyle en kaliteli kağıtlara basılarak dünyanın dört bir yanındaki biyologlara ve evrim bilimcilere gönderilmiştir. Bu kitabın varlığı bilime karşı savaşın somutsal bir örneğidir.

Sorularınızın cevabı: hayır evrim çürütülmemiştir, kaynaktaki kitap tamamen safsatadır.

Bu kitabı bizzat Richard Dawkins bir seminerde 1 saat boyunca gündemine aldı ve en ince ayrıntısına kadar çürüttü. Kitapta canlı diye konulan bazı fotoğrafların aslında yapma oyuncak olduğunu bile kanıtlı bir şekilde ortaya koydu. Richard Dawkins'in savunmasını baştan sona izlerseniz kafanızda zerrece şüphe kalmayacaktır. Kaynağa ekliyorum.

1. Richard Dawkins Harun Yahya'nın Yaratılış Atlası'nın Çürütülmesi 1
  2. Richard Dawkins Harun Yahya'nın Yaratılış Atlası'nın Çürütülmesi 2
  3. Richard Dawkins Harun Yahya'nın Yaratılış Atlası'nın Çürütülmesi 3
  4. Richard Dawkins Harun Yahya'nın Yaratılış Atlası'nın Çürütülmesi 4

“Ortasında ölecek olsanız bile buna değecek kitaplar okuyun.”
P.J. O’Rourke