Bu yazı, Evrim Ağacı'na ait, özgün bir içeriktir. Konu akışı, anlatım ve detaylar, Evrim Ağacı yazarı/yazarları tarafından hazırlanmış ve/veya derlenmiştir. Bu içerik için kullanılan kaynaklar, yazının sonunda gösterilmiştir. Bu içerik, diğer tüm içeriklerimiz gibi, İçerik Kullanım İzinleri'ne tabidir.

Evrim Ağacı artık Spotify'da! Hem de tek bir yayınla değil, birçok farklı yayın serisiyle! Böylece artık Evrim Ağacı'nı işe giderken, işte, araba sürerken, otobüste veya müzik dinleyebileceğiniz her yerde dinleyebileceksiniz! Farklı oynatma listelerimize (playlist) abone olarak, o listelerdeki yeni içeriklerimizden haberdar olabilirsiniz. Listeler aşağıda:

Canlı Bilim: Bilimsel Sohbetler, Canlı Yayınlar

Bu yayın listemizde, Türkiye'den çıkıp ülkemizde ve yurtdışında akademik çalışmalar yürüten bilim insanlarıyla sohbet ediyoruz, onlara sorularımızı soruyoruz, araştırmalarını dinliyoruz, deneyimlerinden faydalanıyoruz.

Canlı Bilim yayın listesine gitmek ve abone olmak için buraya tıklayınız.

Konuk Olduğumuz Podcastler

Bu yayın listemizde, Evrim Ağacı olarak konuk edildiğimiz röportajlar ve podcastlerin kayıtlarını dinleyebilirsiniz. Bize yöneltilen soruları, bu sorulara verdiğimiz yanıtları, genel olarak bilimsel konulardaki görüşlerimizi bu yayınlarda öğrenebilirsiniz.

Konuk Olduğumuz Podcastler yayın listesine gitmek ve abone olmak için buraya tıklayınız.

PhD2

Evrim Ağacı'nın başındaki doktora sahibi iki araştırmacı olarak, akademiden, lisansüstü eğitimden ve modern bilimdeki gelişmelerden ve sorunlardan bahsettiğimiz bu yayında, geleceğinizi şekillendirecek birçok detayı öğrenebilirsiniz. Bu yayınlarımız İngilizce olarak yapılıyor; ancak akademiye girmek veya bilim üretmek isteyen biri için İngilizce olmazsa olmaz. Dolayısıyla İngilizce pratiği yapmanız da mümkün olacak!

PhD2 yayın listesine gitmek ve abone olmak için buraya tıklayınız.

Biyografik Bilim: Bilim İnsanlarının Ağzından Hayatları

Bu proje, Aklın Yolu Düşünce Topluluğu tarafından hayata geçirilmiş ve Evrim Ağacı'na hediye edilmiştir. Projede ses sanatçısı olarak yer alan Okan M. Cinemre, Murat Ercanlı, Talat Turhan Türkeli, Emre Ozan Yıldız ve Demet Çetin'e; kayıt konusunda katkı sağlayan Bad Production Stüdyoları ve Yamaç Alkan'a teşekkür ederiz. Ayrıca tüm projeyi tarafımıza ileten, her türlü yardıma koşan Okan Cinemre'ye ayrı bir teşekkürü borç biliriz.

Biyografik Bilim yayın listesine gitmek ve abone olmak için buraya tıklayınız.

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 19/08/2019 20:46:17 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/7470

“Tek bir hücre, belirli şartlar sağlandığında sadece birkaç yılda yetişkin bir insana dönüşebiliyorsa, tek bir hücrenin belirli diğer şartlar sağlandığında yüz milyonlarca yıl içinde insan türüne dönüşebileceğini anlamakta hiçbir güçlük olmamalıdır.”