Karanlığı Bilimle Fethet!
Türkiye'nin en çok ziyaret edilen popüler bilim sitesi olan Evrim Ağacı'nın YouTube kanalında, bilime ve insanın entelektüel birikimine yönelik çok çeşitli videolar bulmak mümkün. Özellikle de fizik, biyoloji, kozmoloji, psikoloji ve bilim felsefesi alanında videolar öne çıkıyor.
Dili

Çağrı Mert Bakırcı Eseri Ekleyen
Bu Eseri Tavsiye Eden Kullanıcılar
Anıl Ölmez
Anıl Ölmez Tavsiye Eden
Türkiye'de Bilim anlatıcılığı yapan güzel bir kanal
Hamdi Gülle
Hamdi Gülle Tavsiye Eden
Bilgi ağaçlarını bilimsel bilgiler ışığı ile dallandırmak isteyenlere :)
A. Ömer YİĞİT
A. Ömer YİĞİT Tavsiye Eden
Popüler bilim sevenlerin bu düzeyde kapsamlı bilgi edinilebilecekleri nadir oluşumlardan biri.
Furkan Arduç
Furkan Arduç Tavsiye Eden
Zamanında sevdiğim bir dostum bu kanalı bana tavsiye etmişti.O zamanlar çok önyargılıydım ve müslümandım(arkadaşım ateist şuan ne durumda bilmiyorum).Evrim konusunda hiçbir fikrim yoktu.(Ateistçe şeyler anlattığını düşünüyordum.Evet komik.Zamanla anladım ki sadece bilim kanalıymış)Zamanla soru sormaya başlayınca, bilimi anlayıp öğrendikçe, gerçeği bilme isteğim ortaya çıkınca favori kanalım oldu.
Evrim Ağacı Tavsiye Eden
Eğer henüz Evrim Ağacı YouTube kanalımızı takip etmiyorsanız, fizikten kimyaya, biyolojiden psikolojiye, sosyal bilimlerden mühendisliğe kadar çok geniş bir yelpazede konuları işlediğimiz videolarımızı kaçırmamanızı öneririz.
Ertuğrul Fındıkcı
Ertuğrul Fındıkcı Tavsiye Eden
Çok kaliteli içerikler üreten bir ekip, internet sitesine ve youtube kanalına mutlaka göz atın :)
Hasan Mert AKGÜL
Hasan Mert AKGÜL Tavsiye Eden
Kurucusu bu siteninde Çağrı Mert Bakırcıdır ve kendisini çok severim.Hele hele eski videoları biraz daha ilgimi çekiyor.
Tuna Orhan
Tuna Orhan Tavsiye Eden
Türkiye'ye bilimi sevdirmeye ve doğru bir şekilde anlatmaya çalışan kaliteli bir kanal.
Astronomi Sanatı
Astronomi Sanatı Tavsiye Eden
Bilimseverlerin buluştuğu ortak site.
Merve Arıcıbaşı Tavsiye Eden
Evrim Ağacı Facebook grubu, YouTube kanalı, Tweeter hesapları ile de aktif olan, popüler bilimi sevdiren bir platform.