Sorulara Dön
Bilimkurgu & Fantastik

Omnitrix benzeri bir araç üretilebilir mi?

Ben 10 adında bir çizgi dizi vardı. Bu dizide 10 yaşındaki bir çocuğun (ben) kolunda uzaylı teknolojisi bir saat (omnitrix) vardı. Omnitrix, ben' in genlerini değiştirerek onu geçici süreliğine istediği uzaylıya dönüştürebiliyordu. Gerçek hayatta omnitrix' e benzer bir makine yapılması mümkün mü?

Hiç zannetmiyorum, belki de ben çok dar ufukluyum, Ama o kadar köklü bir değişimi bir anda meydana getirmek , bana hiç mümkün gelmemekte.

Belki bir tür görsel yanılsama ile bunu sağlamasa bile , sağlıyormuş gibi gösterecek bir makine olabilir ,ama o kadar.

Bence kesinlikle mümkündür daha rekombinant dna teknolojisinin o adımına gelmediğimiz için bunu bilmiyoruz ben size bunun tahmini çalışma prensibini anlatayım:

rekombinant teknolojisi(DNA teknolojisi) yeteri kadar geliştiği taktirde,hayvanlara dönüşme şartıyla gerçek bir omnitrix(ben 10’in kol saati)yapılabilir ve bu hayvanlara dönüşüldüğünde saatin üzerindeki, üzerine basılarak çalışan dönüşme düğmesinin önce üzerinde takılı olduğu saatin çerçevesini nano teknoloji molekülleri sayesinde yok edip,düğmenin o hayvanın kolunun yetişebileceği bir yerde,Düğmeyi uygun bir yere taşımakla görevli hücreler sayesinde yeniden belirip hayvanların dna'sının içinde bulunduğu hücrelerin saatin ekranında hangi hayvanın resmi görüldüyse o hücrenin çalışmaya hazır hale hale gelip düğmeye basıldığında hücrelerin vücuttaki diğer hücrelere hızlı bir şekilde içindeki dna yapısına göre kendisine dönüşme uyarısı verip insanın vücudundaki bazı hücrelerin(değişince insanın vücudunu tamamen o hayvana benzetebilecek hücrelerin) o göreve başlamış hücre'nin dna yapısına göre dna'sını yeniden kodlayabilir ve hücreler bunu hücresel kodlarına göre görevlendirme şekilleri sayesinde yapabilir Bazı hayvanların kolu olmadığı için düğmenin düşünce ile de kontrol edilebilir ve bu tür hayvanların bedenindeyken düğmenin hayvanın yere sürtünmeyen bir yerinde belirebilir,bir insan bir hayvanın bedenindeyken düşüncesine(neye dönüşmek istediğine) göre o kol saatinin içindeki başka bir hayvana,o saati kullanan kişinin kendisine(Saati kim takıyorsa onun dna’sının içinde kaydolması) ve o hayvanın dna’sının içine daha önceden programlanmış, yapay olarak geliştirilmiş mutant hayvana(ben 10’de ultimate uzaylılar var,gerçek hayatta da mutant hayvanlar var) dönüşülebilir ve tıpkı ben 10’de olduğu gibi nano teknolojili moleküller sayesinde hayvanın mutant olduğu anlaşılsın diye düğmenin çapraz köşelerinde ince demir çıkıntıların oluşabilir.ayrıca kendi haline geri dönerken önce saati o kişi taktığı için. içine kaydolmuş kendisinin dna’sını taşıyan hücrelerin kullanıcının vücudundaki dna’ya komut verip vücudundaki dna’nın o hücredeki dna’ya göre kodlanması sonrada taşıyıcı hücreler sayesinde düğmenin o insanın kolunda takılı olan yere geri dönüp nano teknoloji moleküllerini taşıyan hücreler sayesinde saatin çerçevesinin yeniden oluşup insan bir şeye dönüşmeden önceki haline geri dönebilir ve bunların hepsi ilk başta 6 saniye ileri zamanlarda 1 saniye sürebilir.ve son olarak düğmeyi taşımakla görevli hücrelerin,nano teknoloji moleküllerinin,saatin takıldığı kişinin dna’sını tarayıp kaydetmekle görevli hücrelerin ve hayvanların,mutant hayvanların ve insanın kendi dna’sının bulunduğu hücrelerin vücuttaki dna’ya komut verme özelliğinin önce birkaç veya 1 saniye içinde gerçekleşebileceği kadar hızlı olması ve en önemlisi Saat kullanılmaya başlanmadan önce kesinlikle ama kesinlikle %100 olarak şaşmayacak ve işlem sırasında bir hata oluşturup insanı geri dönüşü olmayan bir mutasyona sokmayacak Düzeyde olması gerekir yoksa sorun çıkabilir özellikle nano teknoloji moleküllerinin,içinde bulunduğu düğmeyi taşıma moleküllerinin ve bilekliğin içine kaydolmuş bizim kendi dna'mızı bulunduran hücrelerin hiç ama hiç işlem sırasında şaşmaması gerekir böylece hayvana dönüşme sırasında bir sorun çıksa bile tekrar kendi halimize geri dönebiliriz ve bilekliin bakımını yaparız

• yusuf mert ünlü. Evet Mümkündür. (04 Ağustos 2021). Alındığı Tarih: 04 Ağustos 2021. Alındığı Yer: Evrim Ağacı doi: 10.1628079204712. | Arşiv Bağlantısı
Sorulara Dön