Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver
Puan Ver

Bazen uzun sorularımız ve soru kısmına yazdığımız uzun açıklamalarımız oluyor ve yetmiyor alan. Kullanabileceğimiz harf sayısı arttırılsa?

Bunun sıkıntısını çeken tek ben değilimdir diye düşünüyorum. Lütfen arttırılsın. Bazı sorular için hiç bir türlü yettiremiyorum belki benim hatamdır.

Bu soruyu bile başarılı bir şekilde sığdırabilmiş olmanız aslında amacına hizmet edecek kadar uzun olduğunu gösteriyor. Soruların uzunluğunu arttıracak olursak, okunması kolay olmayan paragraflar ortaya çıkacak. Buradaki soruların amacı aşırı detaylı, aşırı karmaşık soruların sorulması değil; çünkü bu tarz sorular genelde fazlasıyla hipotetik oluyor. Soru kısmını olabildiğince kısa, öz ve net tutup, açıklama kısmında daha uzun anlatabilirsiniz. Yakın geçmişte açıklama kısmını birkaç kat arttırdık; orayı kullanabilirsiniz. Ama soru kısmının uzunluğu şu anda iyi; hatta fazla bile açıkçası. İyi paylaşımlar.

“Evrim, Dünya'daki yaşamın en erken başlangıçlarından günümüze kadarki çeşitliliğini mümkün kılan değişim sürecidir. Evrim, biyolojinin temel prensibidir.”
Jane B. Reece (Campbell Biology)