Puan Ver
Puan Ver

11. Sınıf biyoloji kitabında geçen "karakter kayması" terimi, evrim ile aynı anlama gelmiyor mu?

Kitapta geçen paragrafın linki alttadır. İnternette araştırdım fakat bu ders kitaplarından başka "karakter kayması" teriminin geçtiği bir yer bulamadım

Takip Et (1)

Sorunuz ile ilgili Evrim Ağacı Twitter hesabında bir tweet dizisi paylaştı. https://twitter.com/evrimagaci/status/1218864655231258625

Bu arada evet. Bildiğiniz evrim. Galapagos adalarındaki ispinozlar ile ilgili Evrim Ağacı Youtube kanalında yayınlanan bir video da bırakıyorum. https://www.youtube.com/watch?v=oHimewueh5k

Yazıdan anladığım kadarı ile burada evrimden bahsediliyor. Evrim teorisini yaratılışa ters düştüğü için kaldırmışlar, ancak evrim biyolojinin temeli olduğu için tamamen kaldıramazlar tabii ki. Daha önce de isim değiştirerek sık sık evrimden bahsetmişlerdi.

“Eğer bir başka gezegeni Dünya'ya dönüştürecek gücümüz varsa; o zaman Dünya'yı da eski Dünya haline getirmeye gücümüz var demektir.”