Soru & Cevap

Ergi Deniz Özsoy

Evrim & Genetik

Puan Ver
Şuan ki canlılara baktığımda insanlar diğer canlılardan çok daha gelişmiş durumda ve bize en yakın türle bile aramızda devasa gelişmişlik farkı var
Puan Ver
Evrim Ağacı'nda yayınlanan "Primatlarda İri Beyinler: Sosyal Hayat mı, Beslenme mi Daha Etkili?" makalesindeki "meyve yiyen primatların beyinlerinin bitki yiyenlerden daha büyük olması" hipotezinden yola çıkarak beyin gelişimi ve evriminin anlaşılması açısından bu soruyu sormak istedim.
Puan Ver
Yani teknoloji olmasa ve insanlar ve dünya bir uyum içinde yaşasa dünya nüfusu ne olması gerekirdi? İnsan nüfusu dünyamıza göre fazla mı?
Puan Ver
Vajinanın penisi içine alabilecek şekilde içe doğru boşluklu yapısı mesela Y kromozomunda bilgiyi nereden bilip de X kromozomunda bilgi olarak varoldu? (Gerçi bu kromozomlarda mı saklı bu bilgi bilmiyorum da tahmin yürüttüm.)