İdyomorf

Bu içerik, Evrim Ağacı Bilim Sözlüğü dahilindeki bir terimdir. Sözlüğümüzü kullanarak bilimsel terimlerin anlamlarını ve yabancı dillerdeki karşılıkların görebilirsiniz. Ayrıca bu terimler, diğer içeriklerimiz içerisinde geçtiklerinde, okurlarımıza kolaylık olması ve yol göstermesi açısından açılır-kapanır bilgi kutusu olarak gösterilmektedir.

İdyomorf

Idiomorph

Birbiriyle hiçbir benzerlik ve iki karşı cinsin soyları arasıda homoloji göstermeyen, fungilerde görülen üreme biçimi.

Kaynak: Pietsch, Theodore W. (May 22, 1973). "A New Genus and Species of Deep-sea Anglerfish (Pisces: Oneirodidae) From the Northern Pacific Ocean". Copeia (American Society of Ichthyologists and Herpetologists) 1973 (2): 193–199. doi:10.2307/1442957. JSTOR 1442957