Tüm Reklamları Kapat
Hikaye Fikri
Video Konu Önerisi
Başlık
Gündem
Bugün bilimseverlerle ne paylaşmak istersin?
Bağlantı
Kurallar
Komünite Kuralları
Bu komünite, aklınızdan geçen düşünceleri Evrim Ağacı ailesiyle paylaşabilmeniz içindir. Yapacağınız paylaşımlar Evrim Ağacı'nın kurallarına tabidir. Ayrıca bu komünitenin ek kurallarına da uymanız gerekmektedir.
Güneş'in gerçekte nasıl göründüğünü hiç merak ettiniz mi?
NASA, tam 10 yıl boyunca her gün, her saniye topladığı yaklaşık 20 milyon gigabayt veriye karşılık gelen 425 milyon Güneş fotoğrafını birleştirerek bir video oluşturdu. 1 saat uzunluğundaki yüksek kaliteli bu videoya aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.
Daha fazla bilgi için: https://svs.gsfc.nasa.gov/13641
Ali Can Kaçar
Sapiensler bazı bitki ve hayvanları evcilleştirmeyi başardılar. Örneğin milyonlarca yıl öncesine dayanan insan-köpek dostluğu…
Bu ilişkilerden biri de insan-buğday ilişkisidir. Bu ilişkide evcilleştirilen taraf insan olmuştur. Buğday,Ortadoğu’da birkaç yabani ottan ibaret iken şu an da temel besin kaynağı olarak görülür. Halbuki besin değerleri oldukça az olan bir besindir ve üretimi oldukça zahmetlidir.
Sonsuzu olmayan şeyler sonsuzdur. Çünkü her maddenin yapıtaşı atomdur. Şöyle düşünün çizgi şeklinde bir madde var. Bu madde ip olabilir yada bir çubuk, yeter ki çizgi şeklinde olsun. Çizgiyi ortadan ikiye kestiğinizi düşünün. Sonra ortadan ikiye kestiğiniz parçayı tekrar ortadan ikiye kesiyorsunuz. Bu sonsuza kadar kesilebilir. Bunun için çok güçlü ve küçük malzemeler gerekiyor.
Yeni arabalardaki karakteristik koku; toluen, etil benzen, stiren, klisen ve trimetil benzen gibi uçuşkan organik kimyasalların 50-60 kadarının bir araya gelmesi ile oluşur.
Bu gönderi Evrim Ağacı tarafından öne çıkarılmıştır.