Bu Reklamı Kapat

Yukarı Bakma

Yönetmenler: Adam McKay, fdfg
Oyuncular: Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence, Meryl Streep
Astronomi yüksek lisans öğrencisi Kate Dibiasky (Jennifer Lawrence) ve profesörü Dr. Randall Mindy (Leonardo DiCaprio), güneş sistemi içinde yörüngede dönen bir kuyruklu yıldızı şaşırtıcı bir şekilde keşfederler. Sorun: Dünya ile doğrudan çarpışma rotasında. Diğer sorun? Kimse gerçekten umursamıyor gibi görünüyor.

İnsanları Everest Dağı büyüklüğünde bir gezegen katili hakkında uyarmanın, gezinmek için elverişsiz bir gerçek olduğu ortaya çıktı. Dr. Oglethorpe'un (Rob Morgan) yardımıyla Kate ve Randall, onları kayıtsız bir Başkan Orlean (Meryl Streep) ve onun dalkavuk oğlu ve Genelkurmay Başkanı Jason'ın (Jonah Hill) ofisinden alıp, Brie (Cate Blanchett) ve Jack (Tyler Perry) tarafından sunulan hareketli bir sabah programı olan The Daily Rip isimli yayın organlarına götüren bir medya turuna çıkarlar.

Kuyruklu yıldızın etkisini göstermesine sadece altı ay kala, 24 saatlik haber döngüsünü yönetmek ve çok geç olmadan sosyal medya takıntılı halkın dikkatini çekmek şaşırtıcı derecede komik oluyor - dünyanın başını kaldırıp bakmasını sağlamak için ne gerekiyor?
Yukarı Bakma