KULT: HERETIC KINGDOMS
Kult: Heretic Kingdoms, 3D teknolojilerini izometrik bir oyunun sezgisel ortamıyla birleştiren izometrik bir rol yapma video oyunudur . Slovak stüdyosu 3D People tarafından, Chris Bateman'ın da dahil olduğu bir senaryo ekibi ve International Hobo ekibi tarafından tasarlanan oyun mekaniği tarafından yazılan bir hikayeyle geliştirildi. Kuzey Amerika'da Heretic Kingdoms: The Inquisition adıyla yayınlandı. 27 Şubat 2014'te Kult'un halefi açıklandı: Shadows: Heretic Kingdoms, Heretic Kingdoms serisinin bir sonraki bölümüdür.
Oyun Amacı
Yüzlerce yıl önce, oyun dünyasının Tanrısı, Tanrı Katili kılıcını kullanan bir kahraman olan Arkor tarafından öldürüldü. Yüzyıllar sonra, onun soyundan gelen biri, sonunda yenilgiye uğramadan önce, teokratik bir yönetim kurmak için bu kılıcın gücünü kullandı. Daha sonra Engizisyon , ülkedeki her türlü dinin kökünü kazımak için kurulur. Kahraman Alita, eğitim gören bir sorgulayıcıdır, ancak aynı zamanda Tanrı Katili kılıcını kullanabilen Arkor'un başka bir soyundan gelmektedir. Hikaye, efsanevi kılıcın, Tanrı'yı diriltmeyi amaçlayan bir grup dindar fanatik tarafından çalınmasıyla başlıyor.
Oynanış
Oyuncunun görevi efsanevi eseri geri almaktır. Oyun boyunca, oyuncunun yaptığı bir dizi seçim, kahramanın çeşitli yolları seçmesine, Engizisyon'u takip etmesine veya ondan kopmasına ve oyunun sonunu değiştirmesine yol açabilir.
Oyun, ana karakter ekranın merkezinde olacak şekilde üçüncü şahıs izomorfik bir bakış açısıyla oynanır. Ana karakter becerileri (yakın dövüş, menzilli, büyü ve hız) nispeten düşük derecelendirmelerle başlar, ancak oyun ilerledikçe ve karakter deneyim düzeyleri kazandıkça geliştirilebilir.
Karakterin yeteneklerini artırmak için savaşta çeşitli öğeleri kullanarak uyumlamalar elde edebilir. Karakter her dinlendiğinde, yeteneklerini etkilemek için edindiği uyumlamalardan bazılarını seçebilir. Uyumlamaların çoğunun, kullanım için yerine getirilmesi gereken bir önkoşul vardır. Bu nedenle, kahramanın zırh giymeden savaşmasını gerektiren uyumlamalar vardır. Bu sistem, oyuncuyu savaştan elde edilen yeni silahları ve zırhları denediği için ödüllendirir. Uyumlamalar bir kez edinildiğinde kalıcı hale gelir.
Heretic Kingdoms'taki hasar sistemi hem can puanlarını hem de kan puanlarını kullanır . Karakter sınırsız sayıda iyileşebilir, ancak her iyileşmede kan puanları düşer; böylece maksimum can puanı sayısı sınırlanır. Sonuç olarak, birden fazla iyileştirmenin olduğu uzun süreli dövüş sırasında maksimum vuruş noktaları giderek azalacak ve karakter, onu öldürecek bir darbeye karşı daha savunmasız hale gelecektir. Hem can puanları hem de kan puanları, sınırlı sayıda kamp ateşinde, Han yataklarında veya (eğer bir ev satın aldıysanız) özel bir yatakta uyuyarak tamamen yenilenebilir.
Oyunun alışılmadık bir yönü, Dreamworld adı verilen paralel bir gerçekliğin varlığıdır . Burada hayaletler ve hayaletler gibi maddi olmayan varlıklar yaşamaktadır. Karakter, rüya dünyasına girerek gerçek dünyadaki tehlikeli bir durumdan kısa süreliğine kurtulabilir ve bunu seyahat etmek için kullanabilir. Ancak rüya dünyasında izin verilen zaman sınırlıdır ve bu alemin de kendine has tehlikeleri vardır. Rüya dünyası, uyumlamaların kilidini daha hızlı açan öz noktalarını toplamak için kullanılabilir.
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
Evrim Ağacı'na her ay sadece 1 kahve ısmarlayarak destek olmak ister misiniz?
Şu iki siteden birini kullanarak şimdi destek olabilirsiniz:
kreosus.com/evrimagaci | patreon.com/evrimagaci
Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 10/01/2025 02:42:59 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/17440
İçerik Kullanım İzinleri: Evrim Ağacı'ndaki yazılı içerikler orijinallerine hiçbir şekilde dokunulmadığı müddetçe izin alınmaksızın paylaşılabilir, kopyalanabilir, yapıştırılabilir, çoğaltılabilir, basılabilir, dağıtılabilir, yayılabilir, alıntılanabilir. Ancak bu içeriklerin hiçbiri izin alınmaksızın değiştirilemez ve değiştirilmiş halleri Evrim Ağacı'na aitmiş gibi sunulamaz. Benzer şekilde, içeriklerin hiçbiri, söz konusu içeriğin açıkça belirtilmiş yazarlarından ve Evrim Ağacı'ndan başkasına aitmiş gibi sunulamaz. Bu sayfa izin alınmaksızın düzenlenemez, Evrim Ağacı logosu, yazar/editör bilgileri ve içeriğin diğer kısımları izin alınmaksızın değiştirilemez veya kaldırılamaz.