Kapak Görseli
Hakkımda
Gerçeği aramanın, onu elde etmekten kıymetli olduğunu benimseyen skeptik bir Homo sapiens universalis. Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitim görüyor. Önceden Thinking Brain isimli aforizma sayfasını kurucusu. Daimi bir bilimkurgu hayranı olması yanında Bilimkurgu Kulübü'nde yazar/editör ve 2015'ten beri her hafta düzenli olarak "Bilimde Bu Hafta" köşesini hazırladı. Tellekt yayınlarının çevirdiği Jonathan B. Losos'un "Kader, Şans ve Evrimin Geleceği" isimli kitabının sunuşunu yazdı. Aynı zamanda Düşünbil, Bilim ve Ütopya ve TR!P gibi dergilerde yazıları mevcut. Sıkı bir şekilde doğa gözlemciliği ve astrofotoğrafçılık ile uğraşıyor. Kullandığı ekipmanlar Tamron 600 mm G1 lens ve Nikon D5300 makine. İlgilendiği bilim dalları paleobiyoloji, zooloji, taksonomi, anatomi, immünoloji, mikrobiyoloji, tıp ve evrimsel biyoloji.
Coğrafi Bilgiler
Kişisel Bilgiler
Sosyal Ağ Hesapları
Eğitim ve İş Bilgileri

“Gizleyecek hiçbir şeyiniz olmadığı için kişisel gizlilik haklarının ihlaline karşı çıkmamak, söyleyecek hiçbir şeyiniz olmadığı için ifade özgürlüğü haklarının ihlaline karşı çıkmamak gibidir.”
Edward Snowden