Kapak Görseli
Hakkımda
Evrim Ağacı'nın isim babası ve kurucularından biridir. Evrim Ağacı'nın yeni üyelerinin evrimi kavramasını sağlamak ve sanal ortamdaki yazı içeriklerini denetlemekle (bu işi çok aksatıyor) sorumludur. Lisansını ODTÜ Biyoloji Bölümü'nde tamamlamıştır. Yüksek lisansını da aynı bölümde, "Türkiye’deki Üç Bal Arısı Alt Türü Arasında Öğrenme Başarısı Ve İlişkili Davranış Farkları" konulu tezi ile tamamlamıştır. Yüksek lisansı sırasında tez çalışmalarının yanı sıra nörobiyoloji ve evrimsel biyoloji üzerine olan farklı araştırmalar içerisinde emek vermiştir. Doktorasını ise ODTÜ Sağlık Bilişimi Bölümü, Nörobilim dalında sürdürmektedir. Sanata büyük ilgi duymaktadır. Yıllarca resim dersleri almıştır ve sıradanlıktan resim yaparak kaçmaya çalışmaktadır.
Coğrafi Bilgiler
Sosyal Ağ Hesapları
Eğitim ve İş Bilgileri

“Apollo projesinin en önemli getirisi, insanın sonsuza kadar bu gezegene zincirli olmadığını göstermek, vizyonumuzun bu gezegenden çok daha uzaklara dayandığını ispatlamak ve fırsatların sınırsız olduğunu anlamak olmuştur.”
Neil Armstrong