Rho ailesi

Terim
  • Türkçe Rho ailesi
  • İngilizce Rho family

Açıklama

Hücre içi sinyal iletim yolaklarında moleküler anahtar olarak görev alan, GTP veya GDP'ye bağlanarak hangisine bağlandığına göre aktif ve inaktif haller arasında geçiş yapan bir küçük GTPaz ailesi. Açılımı: Ras homoloji ailesi.

Terimin Kullanıldığı İçerikler
Tüm İçerikleri Göster
Tüm Reklamları Kapat

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 15/03/2024 08:31:50 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/9078

Dışkı

G. Avar. Rho ailesi. (1 Ağustos 2020). Alındığı Tarih: 15 Mart 2024. Alındığı Yer: https://evrimagaci.org/s/9078
Avar, G. (2020, August 01). Rho ailesi. Evrim Ağacı. Retrieved March 15, 2024. from https://evrimagaci.org/s/9078
G. Avar. “Rho ailesi.” Edited by Göksu Avar. Evrim Ağacı, 01 Aug. 2020, https://evrimagaci.org/s/9078.
Avar, Göksu. “Rho ailesi.” Edited by Göksu Avar. Evrim Ağacı, August 01, 2020. https://evrimagaci.org/s/9078.