Tüm Reklamları Kapat
Hikaye Fikri
Video Konu Önerisi
Başlık
Gündem
Bugün bilimseverlerle ne paylaşmak istersin?
Bağlantı
Kurallar
Komünite Kuralları
Bu komünite, aklınızdan geçen düşünceleri Evrim Ağacı ailesiyle paylaşabilmeniz içindir. Yapacağınız paylaşımlar Evrim Ağacı'nın kurallarına tabidir. Ayrıca bu komünitenin ek kurallarına da uymanız gerekmektedir.
Ali Kaya
Evrende herşey enerjidir, enerjinin kendisidir. (Herşey enerjiden oluşuyor veya türüyor demiyorum enerjidir diyorum çünkü insanlar hala bu gerçeği anlayamadılar tam olarak). Oysa ki daha önce açıkladığım gibi ayrı bir madde kavramı gerçekte yoktur hersey (paket halindeki yada enerji bariyerleri olan) enerji ve enerji etkileşimlerine dayanır.
Mehmetcan Yaman
Benzodiazepinlerin uzun süreli kullanımının, protopatik önyargı kontrol edildikten sonra bile artan demans riski ile ilişkili olduğu belirlenmiştir.
Kuşlar nasıl uçuyor açıklayalım mı? Kuşları da yukardaki aynı güç havada tutar. Kuşlar aslında havada uçmaz kuşlar havada yüzerler. Bunu anlamak için Hava ve suyu aynı şeyin farklı yoğunluktaki görünümleri olarak düşünebilirsiniz. Havada kuşları tutan kuvvet/güç "DALGALARIN GÜCÜ'dür. O güç evrende var olan herşeyde vardır. Sağına bak soluna bak nereye bakarsan bak.
Gemi suyun üstünde 'dalga üzerinde' durur. Ama bu dalga su dalgası değildir. Bu dalga kütle çekim dalgası ile zıt yönde olan karşı bir kuvvetin birbirini dengelemesi ile oluşan bir dalgadır gemi de bunun üzerindedir. İşte dalganın gerçeği böyledir. Gemileri su üzerinde bir kuvvet/güç tutar. Bu 'dalganın kuvveti" herşeyde vardır. O güç evrendeki herşey de vardır.