Ekibimiz Daha Da Büyüyor!

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Evrim Ağacı olarak son 3 yıldır Evrimsel Biyoloji alanında çok geniş bir arşiv yarattık ve arşivimizi azimle büyütüyoruz. Bu süre zarfında, piyasada "sıradan tartışmalar ve konular" olarak sayılabilecek neredeyse tüm kavramları ele aldık sayılır ve bu da, evrimsel biyoloji alanında "popüler bilim" içeriği bulmamızı giderek güçleştiriyor. Temel ve orta düzeydeki evrimsel biyoloji bilgileriyle ilgili aradığınız neredeyse her şeyi bulabileceğiniz bir Makale Arşivi'ne sahibiz (ve geliştirmeyi, güncellemeyi sürdürüyoruz).

Ancak Evrim Ağacı olarak durmayı kabul edemiyoruz. Bilim söz konusu olduğunda Evrimsel Biyoloji ile sınırlı kalmak bize yetmemeye başladı. Bu sebeple bildiğiniz gibi ekibimizde artık fizikçiler, biyologlar, psikologlar, arkeologlar, şüpheciler bulunuyor. Daha da ekibimizi genişleteceğiz, genişletiyoruz.

Ancak evrimsel biyolojide de bilgi aktarımı konusunda ilerlemeyi sürdürmek için açtığımız "Evrimin Kanıtları: Deneyler, Ders Bilgileri, Örnekler, Kısa Bilgiler" ve "Evrim Deneylerinden Kareler" albümlerimiz, doğrudan akademik makalelerdeki bilgileri hedeflemektedir.

Bu albümlerimizde sizlerle akademik araştırmaları, doğrudan bilim insanlarının keşiflerini buluşturması adına, ekibimize Popülasyon Genetiği ve Moleküler Filogenetik alanlarında araştırmalar yürüten, İstanbul (Çapa) Tıp Fakültesi öğrencilerinden Barış Dallı'yı katıyoruz! Barış Dallı, Evrim Ağacı'nın en eski okurlarından biri sayılır ve bugüne kadar bize birçok kıymetli araştırmadan, birçok kıymetli bilgi derledi ve kısaca açıkladı. Bu açıdan, çok uzun süredir bir yazarımız sayılır zaten.

Kendisi, belli bir bilgi birikiminin üzerinde olan Evrim Ağacı okurlarına yönelik olarak evrimsel biyoloji ile ilgili makalelerden bulguları bizlerle paylaşacak, yapılan deneylerin sonuçlarını bizlere sunacak. Böylece konuyla ilgili popüler düzeyin üzerinde, ön-akademik düzeyde bilgiler edinebileceğinizi umuyoruz! Belirtmek isteriz ki bu paylaşımlar evrimle ilk defa tanışan insanlara biraz ağır ve anlaşılmaz gelebilir. Ancak Makale Arşivi'mizin büyük bir kısmını okumuş gibi, bu bilgileri büyük oranda anlayabilecektir diye düşünüyoruz. Eğer bu paylaşımları anlamakta zorlanıyorsanız, lütfen öncelikle Makale Arşivi'mizi tarayıp olabildiğince yazı okuyunuz.

Umarız tüm okurlarımıza faydası olacaktır!

Paleolitik Sanat - 2