Yonahlossee Semenderi

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Fotoğrafta gördüğünüz Yonahlossee semenderi. Bilimsel adıyla Plethodon yonahlossee. Son derece renkli bir amfibi olan bu canlının davranışları hakkında pek fazla bilgi bulunmuyor. Bilindiği kadarıyla daha çok Kuzey Amerika'da bulunan canlı, yetişkinken kimyasallara karşı oldukça duyarlıdır. Ortamdaki kimyasal değişimlerini çok hassas bir şekilde algılayarak buna göre hareket edebilir.

Türün larva evresi yoktur, doğrudan yetişkin hale geçer. Yani bu türün minik semenderleri, yetişkinlerin ufak bir versiyonu gibidir; yetişkinlerden çok da farklı gözükmez. Bu, semenderlerde pek sık rastlanan bir durum değildir. Ayrıca türün dişilerinin erkeklerden bariz bir şekilde iri olduğu bilinmektedir.

Örümcekler ve Ağları