Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Evren içerisinde aşırı fazla miktarda yıldız tozu bulunuyor. "Uzaylı" dediğimiz şeyler illa yuvarlak tabaklar içerisinde Amerikalı sarhoş çiftçilere ya da gecenin 2'sinde kafası "bir milyon" olan gençlere gözüken şeyler olmak zorunda değil! Sonuçta uzayda yaşam olduğundan eminiz: Biz varız! Bu durumda, Evren'in bir (veya birkaç) köşesinde bizim gibi zeki yaşam formları, kendi gökyüzlerine başlarını kaldırıp "Acaba orada yaşam var mı, yoksa sadece biz mi varız?" diye soruyor olabilir!

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 24/08/2019 04:11:38 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/4767