Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Voyager 1, 1977 yılında NASA tarafından üretilmiştir. Şu anda Dünya’dan yaklaşık 20.6 milyar kilometre uzakta olan uydu, en uzağa göndermeyi başardığımız uydu niteliğindedir. Nükleer enerji ile çalışan Voyager 1, en az 2025 yılına kadar Dünya ile aktif iletişim kurabilecek ve deneyler sürdürebilecek biçimde tasarlanmıştır. Voyager 1’e bir sinyal gönderip ondan cevap almak 38 saat 15 dakika 22 saniye sürmektedir.

Kaynak: NASA

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 24/08/2019 08:51:12 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/4918

“Evrimsel süreçte ortaya çıkıp da, er ya da geç işlev kazanmayan bir özelliğe hiç rastlamadım.”
H. G. Wells