İlginç canlıları tanıtacağımız videoları yayınlayacağımız video albümüdür.

Çekirgelerin Stridülasyon Yöntemi

Evrim Ağacı olarak yaygın bulunan çayır çekirgesi, Chorthippus parallelus türünün stridülasyon (stridulation) yöntemi ile ses çıkarma anını kaydettik. Yani belirli vücut bölgelerini birbirine sürterek iletişim kurma (genelde çiftleşme çağrısı) şekli. Dikkat ederseniz çağrılar sırayla geliyor. Bazı böcek türleri kanatlarını birbirine

Pterosaurlar

Pterosaurlar, 228 - 66 MYÖ yaşamış dev sürüngen takımıdır. Genel kanının aksine dinozor değildirler! Dinozorlar ve timsahlar ile beraber archosaur olarak bilinen diapsid grubundan ayrılmış bir dal olarak sınıflandırılırlar. Piknofiber olarak adlandırılan saç benzeri filamentlerin vücutlarını ve kanatlarının bir kısmını

Gezegenimizin Muhteşem Hayvanları!

Gezegenimizde yaşayan hayvanların ufacık bir kısmının ilginç görüntülerinden yapılan ilgi çekici bir derleme. Büyük ekrana alın, arkanıza yaslanın ve bu harika canlılara bir göz atın. Uyarı Notu: Bu video içerikte, Evrim Ağacı'ndaki eski bir uygulamadan ötürü amblem/logo kullanılmıştır. Evrim Ağacı, yeni içeriklerinde bu

Tapirler (Tapirus)

Bu videomuzda sizlere oldukça ilginç canlılar olan tapirlerden bahsedeceğiz. Umuyoruz ki faydalı olacaktır. *** Patreon destekçilerimiz arasına katılmak için: https://www.patreon.com/evrimagaci Banka, kriptopara, PayPal yoluyla destek olmak için: http://evrimagaci.org/page/tr/maddi-destek *** En son yüklediğimiz videoyu izlemek için: https://goo.gl/j2ekuh En

Tembelhayvanlar (Folivora)

Bu videomuzda sizlere tembelhayvanlar, mideleri ve evrimlerinden bahsedeceğiz.  *** Patreon destekçilerimiz arasına katılmak için: https://www.patreon.com/evrimagaci Banka, kriptopara, PayPal yoluyla destek olmak için: http://evrimagaci.org/page/tr/maddi-destek *** En son yüklediğimiz videoyu izlemek için: https://goo.gl/j2ekuh En popüler videomuzu izlemek için:

İmparator Tamarin (Saguinus imperator)

Detaylı bilgi için buraya tıklayınız. *** Patreon destekçilerimiz arasına katılmak için: https://www.patreon.com/evrimagaci Banka, kriptopara, PayPal yoluyla destek olmak için: http://evrimagaci.org/page/tr/maddi-destek *** En son yüklediğimiz videoyu izlemek için: https://goo.gl/j2ekuh En popüler videomuzu izlemek için: https://goo.gl/v0gCL3 ***

Örümceğin Uyku/Pusu Hazırlığı

Bu videoda bir "Neoleptoneta" cinsi örümcek görmekteyiz. Bu örümcek, uyku öncesi en rahat konuma ulaşabilmek için birkaç deneme yapıyor ve yeteri kadar rahat bir alana ulaşabildiğinde, üzerini örterek uykuya geçiyor. Videoda spesifik olarak belirtilmediği için bilnmiyor; ancak bu, aynı zamanda

Dev Mürekkepbalığı Hakkında Ne Biliyoruz?

Earth Unplugged'ın bu videosunda, efsanelere konu olan "dev mürekkepbalığı" ile ilgili bildiklerimizi gözden geçireceğiz. Kaynak: Bu video, Earth Unplugged tarafından hazırlanmış, Evrim Ağacı tarafından altyazılandırılmıştır. Eğer içeriği beğendiyseniz, orijinal kaynağa destek olmak için, lütfen YouTube kanalına gidip videolarını beğenmeyi unutmayın.