Kapak Görseli
Hakkımda
İlk olarak Samsun Anadolu Lisesi’ni kazandım, Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat bölümünü bitirdim ve yine İktisat Anabilim dalında master tez çalışmam ile öğrenimime devam etmekteyim. Goethe Enstitüsü'nün davetlisi olarak Almanya'da bulunarak ikinci yabancı dilimi geliştirme fırsatı yakaladım. Piyano ve spor ilgilendiğim aktiviteler arasında yer almaktadır. Yaşamımın sonuna kadar devam edecek bilim insanı olabilmek adına verdiğim uğraşta, beni ben yapan tüm değerler ile her zaman bana güç veren, varlığıyla motivasyon kaynağım olan canım anneanneciğim Ayten AYTEKİN’e Evrim Ağacı’ndaki tüm çalışmalarımı armağan ediyorum.
Coğrafi Bilgiler

“Eğer ki uzaylılar Dünya'ya gelseydi, onlara halen enerji kaynağı olarak yerin derinliklerinden fosil yakıt çıkardığımızı söylemeye utanırdım.”