Evrim Ağacı Soru & Cevap
Puan Ver

Arkadaşlar kur'an da biz demiri gökten indirdik diyor. Demir gerçekten gökten mi geldi yoksa dünya oluştuğundan beri var mı?

Eğer gökten gelmişse insanlar bunu ilk ne zaman öğreniliyor.

Demir, gezegenimizi oluşturan elementlerin başında gelir. Gezegenin iç çekirdeğinin, erimiş demir ve ağır metallerden oluştuğunu düşünüyoruz. Güneş sistemimiz oluşurken, başı boş dolaşan kaya parçaları ve sıcak gazların büyük miktarda demir içerdiğini ve kayalık gezegenlerin hepsinde, hatta Saturn ve Jupiter'in uydularında bile yüksek oranda demir bulgularına rastlıyoruz.

Dünyadaki en yaygın 4. elementtir. Sadece yerkabuğumuz bile ]emir içerir. Hemen hemen yerkabuğunun her katmanında bulunduğu için, gezegenimiz ile beraber oluşmuş olmalıdır. Tabi ki bazı asteroidler ile beraber gezegenimize demir cevheri düşmektedir, fakat bu miktar çok çok düşüktür.

1. Dünyanın İç Çekirdeği Wikipedia

inkâr edenler görmüyorlar mı ki, başlangıçta göklerle yer, birbiriyle bitişik iken, Biz onları ayırdık ve her canlı şeyi sudan yarattık. Yine de onlar inanmayacaklar mi? Enbiya/30 Çok var araştırın.

Puan Ver

1. Kuran 7. Yüzyılda Bi insan bunları nasıl bilebilir? Kuran' ın değişmediği bilimsel olarak ta kanıtlandı. Hiç şüphe yok ki bunları sadece herşeyi bilen herşeyi yaratıcısı bilebilir

kuranda enzelna ifadesi 'rahmetimizle vermek' anlamında kullanılır

hadid 25:demiri indirdik(enzelna)

zümer 6:sizin için 8 çift hayvan indirdik(enzelna)

bakara 22:gökten su indiridik(enzelna)

hicr 9:kuranı biz indirdik(nezzelna)

'enzelna' ifadesini eğer gökten göktaşları ile indiridk olarak düşünürsek o zaman hadid25 e dayanarak 8 çift hayvanın da gökten göktaşları meteorlar ile indiğini mi düşüneceğiz.

1. kuranmeali

“Gerçek, herkesin kolaylıkla inandığı basit bir ifadedir. Suçu ispatlanana suçsuzdur. Bir hipotez ise kimsenin inanmak istemediği yeni bir öneridir. Etkili olduğu ispatlanana kadar suçludur.”
Edward Teller