Varsayımsal & Hipotetik

Takip Et
8 günün içinde süper bir hızla doğup büyüyüp yaşlanıp öldüklerini varsayalalım.İnsanlık teknoloji ve diğer alanlarda bizim kadar ilerleyebilirler miydi ?
Yiğit Ozan Satıcı
Takip Et
Bir çok din dünyaya Hz. Ademin ilk insan olarak geldiğini söylemekte fakat evrim bize farklı atalarımız olduğunu gösteriyor peki ya düşündüğümüz gibi değilse Belkide Hz. Adem gerçekten evrime uyan bir şekilde dünyaya geldiyse ve her şey aslında evrim ve biyoloji kurallarına uygun şekilde işlediyse ?
Takip Et
Mesela canlıların gözleri olmayacağından doğa onların işine yarayacak bir biçimde mi oluşurdu?
Mucahid Yazar
Takip Et
Fizik kurallarına göre ışık hızı geçilemiyorsa o zaman bu derece büyük bir cismin veya canlının veya türün evrende olma olasılığı 0 mı?Yada bu büyüklükte bir insan olsa ve adım atsa agır çekimde adım atıyor gibimi izleriz bu insanı?
Kerim Dibekli
Takip Et
Doğru katagoride mi soruyorum emin değilim. İlk insanlar toplayıcılık, ilerleyen zamanlarda yerleşik hayata geçilmesi ile birlikte tarım işlerine başladı. Toplayıcılık yaparken 4 kolumuz olması daha çok fayda ve yarar sağlardı. 2 kol ile neden yetinmek zorunda kaldık? 3-4-5 kolumuz neden olmadı?
Takip Et
Konuyla alakalı izlediğim animede stratosferde atom bombası patlatınca bütün radyasyon uzaya dağılıyordu.Ve sadece atom bombasının güçlü elektromanyetik dalgası dünyayı etkiliyordu.Tabi böyle olunca şehirdeki elektronik aletler çalışmamaya başlıyordu.
Hibrit Usta
Takip Et
Dünya, doğa ve canlıların durumu daha iyi veya daha kötü olur muydu?
7k
Tarık Sonmez
Takip Et
Şimdi diyelimki bir kişi geçmişe gitti orada hayatını değiştiren bir olayı değiştirdi gelecek anında mı değişir yoksa farklı O geçmişten giden ve seyahat öncesi gelecek değişmeden başka bir zaman boyutu mu oluşur?
Burak
Takip Et
Ozon tabakasındaki tabiri caizse delinmelerden ozonun dağılmasından bahsederken ve bunun biyosfere etkisinin çok ciddi olduğunu dile getirirken, ozon reaktörlerine de sahipken neden atmosfere ozon gazı salmıyoruz? O ozon o ozon değil mi ? O3 hani.
Takip Et
Örneğin; bir gün için geçen süreyi referans alarak saat, dakika veya saniyeleri belirliyoruz. Yani aslında 1 saat dediğimiz 1 günün 24 te biri. Peki ama biligisayar saniyeleri neyi referans alarak hesaplıyor? Yani 1 saniye geçmesi için ne kadar süre geçmesi gerektiğini nasıl anlıyor?
Kerim Dibekli
Takip Et
"Mars'ta yaşam olduğunu 1970 yılında bulduk. Fakat insanlık buna hazır değil." gibi yazılar görüyorum. Eski NASA çalışanı şunu şunu söyledi, diye de devam ediyor. Bunların gerçek olma ihtimali var mıdır? Uzaylı gerçek midir diye sormuyorum. Eski NASA çalışanları böyle bir açıklama yaptı mı?
Nikola Tesla
Takip Et
zamanın olmadığı yerde evren oluşamaz... Ancak zaman evrene bağlı diyor en iyi fizikçimiz sizce nasıl oluyor ? HİPOTEZLER üretebilirsiniz
Takip Et

“Biyoloji, birbiri ardına gelen ve her biri kendisinden öncekileri değiştiren mekanizmalar üzerine kuruludur. Occam'ın Usturası fiziksel bilimlerde çok kullanışlı olsa da, biyolojide uygulamak çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir.”
Francis Crick